AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #1 Skrevet 27. desember 2016 Er det Ok?🙄 Er bare nysgjerrig og vil høre andre sine meninger. Anonymkode: 3d6ce...29f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #2 Skrevet 27. desember 2016 Må innrømme at jeg tenker negativt når jeg ser det. Synes ikke røyk og barn hører sammen og om man "må" røyke så gjør man det ikke foran barna, uansett om de er babyer eller ikke. Anonymkode: a5e43...ffc 36
Drama.Queen Skrevet 27. desember 2016 #3 Skrevet 27. desember 2016 Nei. Når jeg skal røyke så skal jeg slappe av, bare jeg i eget selskap. Dessuten hører ikke røyk og barn sammen. 6
MapleSirup Skrevet 27. desember 2016 #5 Skrevet 27. desember 2016 ja, det får da være måte på fordommer. Ute i friluft så kan man røyke som man vil så lenge røyken blåser bort fra barna rundt seg. 16
Askmeagain89 Skrevet 27. desember 2016 #6 Skrevet 27. desember 2016 Barn og røyk hører ikke sammen. 20
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #9 Skrevet 27. desember 2016 Når man uansett har klart å legge fra seg den uvanen som gravid (for det regner jeg da med at man gjør - det er vel ingen gravide som røyker lengre?), hvorfor skal man da starte opp med det igjen? Anonymkode: 2f0bf...8c9 27
GammelKaktus Skrevet 27. desember 2016 #10 Skrevet 27. desember 2016 I mine yngre år da jeg satt litt barnevakt så røykte jeg aldri var så redd at noen skulle tro det var mitt barn og at jeg gikk å røykte rundt baby. Så nei, jeg hadde ikke røyket på trilletur, enten det var min baby eller ikke. Nå er det jo nytt år og nye muligheter, kanskje du skal stumpe røyken i 2017? 🤗 Bare et forslag.😇 4
MapleSirup Skrevet 27. desember 2016 #11 Skrevet 27. desember 2016 5 minutter siden, Silfen skrev: White trash. Mobber. Det er velkjent at sigarettavhengighet er en avhengighetssykdom på lik linje med alkoholisme, overspising, heroinisme m.m. Det er ingen grunn til å stemple røykere sånn. Det er sikkert mye du gjør som er fristende å fordømme; mobbing er en av de. 19
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #12 Skrevet 27. desember 2016 (endret) Ser ikke helt hvorfor man er "fordomsfull" når man ytrer at det ikke er ok å røyke når man er sammen med barn? Røyk er helseskadelig, det er et udiskutabelt faktum. Røyker man når er på f.eks. trilletur, er man sedd dermed også et svært dårlig forbilde/eksempel for barn. Anonymkode: bdcd2...595 Endret 28. desember 2016 av Nori 22
Silfen Skrevet 27. desember 2016 #13 Skrevet 27. desember 2016 2 minutter siden, MapleSirup skrev: Mobber. Det er velkjent at sigarettavhengighet er en avhengighetssykdom på lik linje med alkoholisme, overspising, heroinisme m.m. Det er ingen grunn til å stemple røykere sånn. Det er sikkert mye du gjør som er fristende å fordømme; mobbing er en av de. Ingen alkiser går på gaten med barnevogn og drikker. Men røykere er så simple at de ikke evner å ikke utsette barba. De er svake, stupide mennesker. 33
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #14 Skrevet 27. desember 2016 Selvsagt er det ikke ok. Barnet får i seg røyken og røykelukten fra mamma/pappa er også ubehagelig. Dessuten setter røyken smak på melken. Anonymkode: 85c53...fdf 6
MapleSirup Skrevet 27. desember 2016 #15 Skrevet 27. desember 2016 6 minutter siden, Silfen skrev: Ingen alkiser går på gaten med barnevogn og drikker. Men røykere er så simple at de ikke evner å ikke utsette barba. De er svake, stupide mennesker. Og der var du ferdig. For et debattnivå..... 19
Invicta Skrevet 27. desember 2016 #16 Skrevet 27. desember 2016 Nei, synes ikke man bør røyke sammen med barn, uansett hvor man er. Synes ikke man bør utsette andre for passiv røyking, det er faktisk ingen tvil om at det er helseskadelig. Å påføre andre mulige helseskader er bare utrolig egoistisk. 9
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #17 Skrevet 27. desember 2016 Herregud så mye hysteriske folk! Skjønner at de fleste er unge, vokst opp uten røykepress. Har aldri røykt i mitt liv, men om man går trilletur med et sovende spebarn og tenner en røyk i motvind skal det jaggu gpdt gjøres å 1)treffe ungen med et eneste lite røykstreif 2) påvirke ungen til å røyke når den er gammel nok Og det er ikke spørsmål her om ammende mødre bør røyke, men om en person kan trille vogn og røyke samtidig. Antagelig er det en bekjent ts har sett og nå vil ha støtte til å forsømme.... Anonymkode: fd955...8e5 13
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #18 Skrevet 27. desember 2016 Før jeg sluttet å røyke ville jeg aldri tenkt noe over det. Røyken er jo ute i friluft og treffer vel ingen andre enn den som røyker. Men nå merker jeg røyklukt bare jeg får en halvveis klem av en som røyker, det sitter igjen i hår og klær osv. Jeg innser at røyklukta er så mye mer ekstrem enn jeg trodde. Tenk deg røyklukt i barnets klær... uff.. Anonymkode: c2951...7f3 19
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #19 Skrevet 27. desember 2016 Breaking news: Selv om røykere tror det, så blåser ikke røyken en annen vei. Mye av røyken kommer rett å ansiktet på andre uskyldige. Tragisk at avhengigheten gjør en så ego at det er verre for dem å innrømme dette faktum enn å høre litt på hva andre har å si om saken. Anonymkode: b87c1...f79 32
Vesentlig Skrevet 27. desember 2016 #20 Skrevet 27. desember 2016 min mor drev med det og gikk fint med meg. Før i tiden røyket jo gjerne mor og far i bilen med lukkede vinduer. Men ville tenkt litt på avstand til vogna og vindretning og husk på at selv om du ikke merker det så lukter det sterkt og ikke så godt. Barn er like, om ikke mer ukomfortable i den type lukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå