AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #21 Skrevet 27. desember 2016 5 minutter siden, Sjarm50 skrev: Eller kanskje du ser for deg en gammel dame, noe hun ikke ser ut til å være 😀 Det handler om klær med stil, ispedd det litt småfrekke om du skjønner. Det er tydeligvis ikke puppene som forfaller først.. Anonymkode: c7f00...2e6 1
Sjarm50 Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #22 Skrevet 27. desember 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er tydeligvis ikke puppene som forfaller først.. Anonymkode: c7f00...2e6 Velger å overse slike kommentarer som tenderer mot det småfrekke.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #23 Skrevet 27. desember 2016 Uff, hadde ei lærerinne godt oppi 40 åra som tydeligvis tente på slik "lek" du beskriver. Er ganske kvalmt i slike hverdagslige settinger, når man skjønner at det blir gjort med vilje. Anonymkode: 98f80...a62 3
Sjarm50 Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #24 Skrevet 27. desember 2016 Jeg vil tro noen av guttene i din nevnte klasse fant det litt spennende hvis hun ellers så bra ut.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #25 Skrevet 27. desember 2016 3 minutter siden, Sjarm50 skrev: Jeg vil tro noen av guttene i din nevnte klasse fant det litt spennende hvis hun ellers så bra ut. Hørt om mannssjåvinisme og seksuell trakassering? Anonymkode: c7f00...2e6
Sjarm50 Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #26 Skrevet 27. desember 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hørt om mannssjåvinisme og seksuell trakassering? Anonymkode: c7f00...2e6 Hva har det med en lærerinne som likte å erte gutter å gjøre? Tror du kanskje misforstår meg litt 🙄
Ulla Ullsokk Skrevet 27. desember 2016 #27 Skrevet 27. desember 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hørt om mannssjåvinisme og seksuell trakassering? Anonymkode: c7f00...2e6 Det var isåfall HUN som trakasserte, ikke elevene! Til ts så tror jeg de fleste bare synes det er litt kleint, dessverre. For min del kunne jeg ikke brydd meg mindre om folk går med eller uten. Jeg blir ikke så lett brydd, men hadde ikke syntes det var sexy heller. 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #28 Skrevet 27. desember 2016 27 minutter siden, Sjarm50 skrev: Velger å overse slike kommentarer som tenderer mot det småfrekke. Du hadde jo en helt lik tråd om det samme temaet nå i mars. Hvorfor lage enda en tråd om brystvortene hennes? Bruker dere trådene her inne til seksuell stimulans? Dette blir for dumt av en gubbe i 50-årene, på Kvinneguiden. Anonymkode: 68e01...362 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #29 Skrevet 27. desember 2016 5 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: Det var isåfall HUN som trakasserte, ikke elevene! Til ts så tror jeg de fleste bare synes det er litt kleint, dessverre. For min del kunne jeg ikke brydd meg mindre om folk går med eller uten. Jeg blir ikke så lett brydd, men hadde ikke syntes det var sexy heller. Nei, jeg refererte til a) hans tråd (altså denne) og b) hans respons vedr. lærerinnen. Er enig i at lærerinnen også drev med seksuell trakassering/uanstendig bekledning. Anonymkode: c7f00...2e6 1
Gjest Frederik Skrevet 27. desember 2016 #30 Skrevet 27. desember 2016 Dama driter seg jo bare ut. Handler ikke om alderen hennes, men å kle seg anstendig.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #31 Skrevet 27. desember 2016 34 minutter siden, Sjarm50 skrev: Jeg vil tro noen av guttene i din nevnte klasse fant det litt spennende hvis hun ellers så bra ut. Hvis du syns det er greit at lærere seksualiserer seg selv og flørter med sine 13-15 år gamle elever er det noe galt oppi topplokket. Anonymkode: 98f80...a62 2
applestories Skrevet 27. desember 2016 #32 Skrevet 27. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei. Men det å bevisst fremheve brystvortene for at andre skal se på de, er det. Anonymkode: c7f00...2e6 Da er det å presse sin seksualitet på andre? Må si at jeg ikke ser det på samme måte. Når jeg ser noen gå i klær der brystvortene synes tenker jeg vanligvis at det ikke er med vilje, at de vil presse noe på meg. Går man i blonder og undertøy - greit, da kan jeg tenke seksualitet. Men kler man seg i vanlige, tettsittende klær tenker jeg ikke at det er noe seksuelt med det. Hadde jeg gjort det, hadde jeg blitt påtvunget andres seksualitet flere ganger om dagen. Nå når push-up BH-er ser ut til å ha en liten nedsving, og de tynne uten spiler er overalt i kjedebutikkene, så ser jeg for meg at flere og flere nok går rundt med synlige brystvorter - enten de vet det eller ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #33 Skrevet 27. desember 2016 Jeg synes ikke det er noe stas å bli pakket på seksualitet av andre uten at jeg ønsker det. Hadde en leieboer en gang som drev å runket i leiligheten når jeg var ute i hagen. Fikk inntrykk av at han fikk et kick av at jeg ikke kunne unngå å legge merke til dette. Måtte be han benytte gardinene. Er seksuelt frisinnet, men dette er ikke noe for meg. Mann 40 Anonymkode: bd401...984 1
Drama.Queen Skrevet 27. desember 2016 #34 Skrevet 27. desember 2016 5 timer siden, Sjarm50 skrev: Vi er et par på 50 som "leker" litt i hverdagen med at hun ofte fremhever sine bryster i det offentlige rom. Dette gjør hun med å ha på topper/gensere som gjør at hennes brystvorter kommer godt frem. Hun bruker da ikke bh. Er dette fristende for andre menn eller frastøtende? ÆSJ! 1
Sheherasade Skrevet 27. desember 2016 #35 Skrevet 27. desember 2016 Har absolutt sansen for å ha et lekent og deilig sexliv, og det er flott at man har god sex også når man er i moden alder. Men nei, brystvorter som synes gjennom klærne er nok ikke pent uansett alder. Ikke glem at også damer ser det, og de fleste blir IKKE tent av det. 1
applestories Skrevet 27. desember 2016 #36 Skrevet 27. desember 2016 12 minutter siden, Sheherasade skrev: Har absolutt sansen for å ha et lekent og deilig sexliv, og det er flott at man har god sex også når man er i moden alder. Men nei, brystvorter som synes gjennom klærne er nok ikke pent uansett alder. Ikke glem at også damer ser det, og de fleste blir IKKE tent av det. Jeg synes det er litt trist at vi tenker sånn, at brystvorter må skjules. For jeg tenker slik selv når jeg ser brystvortene til noen - at det er nok ikke meningen å vise dem frem, men undertøy og genser er mer avslørende enn man trodde. Men de er jo der, greit at det er finest med jevne former og ikke utstikkere på genserfronten, men det er av og til slitsomt å måtte skjule dem hele tiden. Noen synes nok det er sexy også, utilslørte brystvorter på en vinterdag. Men for meg blir det som når noen har gått på toalettet og uheldigvis fått skjørtet opp i strømpebuka. Greit at man har fått sett rumpe, men det var ikke helt sånn jeg hadde foretrukket det... 1
Sheherasade Skrevet 27. desember 2016 #37 Skrevet 27. desember 2016 1 minutt siden, applestories skrev: Jeg synes det er litt trist at vi tenker sånn, at brystvorter må skjules. For jeg tenker slik selv når jeg ser brystvortene til noen - at det er nok ikke meningen å vise dem frem, men undertøy og genser er mer avslørende enn man trodde. Men de er jo der, greit at det er finest med jevne former og ikke utstikkere på genserfronten, men det er av og til slitsomt å måtte skjule dem hele tiden. Noen synes nok det er sexy også, utilslørte brystvorter på en vinterdag. Men for meg blir det som når noen har gått på toalettet og uheldigvis fått skjørtet opp i strømpebuka. Greit at man har fått sett rumpe, men det var ikke helt sånn jeg hadde foretrukket det... Det er en stor forskjell på det, og de som legger opp til at de skal synes fordi de synes det er pirrende å vise dem for andre. (Har slitt med det selv, fordi det for pokker ikke finnes komfortable BH-er som har innlegg foran, bare sånne kjempetynne. Anyway...)
applestories Skrevet 27. desember 2016 #38 Skrevet 27. desember 2016 2 minutter siden, Sheherasade skrev: Det er en stor forskjell på det, og de som legger opp til at de skal synes fordi de synes det er pirrende å vise dem for andre. (Har slitt med det selv, fordi det for pokker ikke finnes komfortable BH-er som har innlegg foran, bare sånne kjempetynne. Anyway...) Hvordan merker du at noen legger opp til det og synes at det er pirrende å vise dem frem? Jeg tenker at det må ha mest med "resten" av oppførselen til folk å gjøre, ikke nødvendigvis hva de har på seg. 1
Sheherasade Skrevet 27. desember 2016 #39 Skrevet 27. desember 2016 1 minutt siden, applestories skrev: Hvordan merker du at noen legger opp til det og synes at det er pirrende å vise dem frem? Jeg tenker at det må ha mest med "resten" av oppførselen til folk å gjøre, ikke nødvendigvis hva de har på seg. Pent er det jo ikke uansett, synes jeg. Men dette var da med tanke på intensjonen til TS.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #40 Skrevet 28. desember 2016 Når jeg ser brystvortene gjennom stoffet på både kvinner og menn tenker jeg at stakkaren ikke vet bedre, eller ser dårlig, siden de ikke selv oppdager at dette synes. Men brystvorter har aldri interessert meg så mye, kanskje derfor. Men jeg har jo sugd en mann som hadde en utrolig deilig bul i joggebuksa. Og etter å ha sleiket bulen hans gjennom joggebuksa dro jeg den ned, og gjennom stoffet i trusa ser jeg en nikelogo. Og joda, der var det et par hvite nikesokker nedi trusa gitt, så pikken var ikke så stor som bulen gav utrykk for...... Ikke bare kvinner som prøver å vise seg frem gjennom klærne.... Anonymkode: 3288d...de4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå