Gå til innhold

Klær og former

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Vi er et par på 50 som "leker" litt i hverdagen med at hun ofte fremhever sine bryster i det offentlige rom. Dette gjør hun med å ha på topper/gensere som gjør at hennes brystvorter kommer godt frem. Hun bruker da ikke bh. Er dette fristende for andre menn eller frastøtende?

Endret av Sjarm50
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig frastøtende!

Anonymkode: 68e01...362

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, Sjarm50 skrev:

Vi er et par på 50 som "leker" litt i hverdagen med at hun ofte fremhever sine bryster i det offentlige rom. Dette gjør hun med å ha på topper/gensere som gjør at hennes brystvorter kommer godt frem. Hun bruker da ikke bh. Er dette fristende for andre menn eller frastøtende?

Det er bare deilig og et hyggelig innslag i hverdagen. Og så flott at dere ikke "gjemmer dere bort" selv om dere er voksen. Unge mennesker er så naive at de tror at voksne ikke hverken har sex, er sexy, eller leker etter at de har passert slutten av 20 årene.

Kjør på, dette høres bare deilig ut ! :)

Skrevet
1 time siden, Coolaid skrev:

Det er bare deilig og et hyggelig innslag i hverdagen. Og så flott at dere ikke "gjemmer dere bort" selv om dere er voksen. Unge mennesker er så naive at de tror at voksne ikke hverken har sex, er sexy, eller leker etter at de har passert slutten av 20 årene.

Kjør på, dette høres bare deilig ut ! :)

Godt å høre at dette, iallefall for noe, kan være pirrende å se 😀 Vi har stor glede av denne lille leken !

Skrevet

Jeg synes det er kleint.

Anonymkode: c7f00...2e6

• Liker 3
Skrevet

Når man er i femtiårene så finnes det ikke noe tiltrekkende ved sånt. Da er det bare kleint og frastøtende. 

• Liker 2
Skrevet

Upassende uansett alder.

Anonymkode: a6d18...2a5

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man er i femtiårene så finnes det ikke noe tiltrekkende ved sånt. Da er det bare kleint og frastøtende. 

Det handler ikke om alder i det hele tatt, det handler om stil. Det er MINST like dårlig stil, om ikke verre, når unge gjør det.

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, Sjarm50 skrev:

Godt å høre at dette, iallefall for noe, kan være pirrende å se 😀 Vi har stor glede av denne lille leken !

Jeg skjønner ikke helt hva leken går ut på... hun går ut uten BH på, er det det som er en lek?
Når går det fra å være noe man bare gjør, til å bli en lek? :klo:

Dere er 50, er dere ikke litt unge til å begynne å tenke at dere er "for gamle" til slikt? (med forbehold om at dere faktisk 50, og du ikke er 17 og prøver å gjøre narr av "gamle folk")

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, applestories skrev:

Jeg skjønner ikke helt hva leken går ut på... hun går ut uten BH på, er det det som er en lek?

Dere er 50, er dere ikke litt unge til å begynne å tenke at dere er "for gamle" til slikt? (med forbehold om at dere faktisk 50, og du ikke er 17 og prøver å gjøre narr av "gamle folk")

Leken går ut på å presse SIN seksualitet på ANDRE. Litt som blottere, bare ikke helt nakne. Det motsatte av samtykke. Stusslige greier.

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leken går ut på å presse SIN seksualitet på ANDRE. Litt som blottere, bare ikke helt nakne. Det motsatte av samtykke. Stusslige greier.

Mener du at det å gå uten BH er å presse sin seksualitet på andre?

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, applestories skrev:

Leken  handler om spenningen/pirringen vi begge føler når andre menn kan se/skimte hennes brystvorter struttende gjennom tøy slik i det offentlige.... For oss er dette absolutt mye mer pirrende enn om hun fels skulle være toppløs på en strand hvor "alle" flasher sine bryster.

Skrevet
3 minutter siden, applestories skrev:

Mener du at det å gå uten BH er å presse sin seksualitet på andre?

Nei. Men det å bevisst fremheve brystvortene for at andre skal se på de, er det.

• Liker 3
Skrevet

Leken  handler om spenningen/pirringen vi begge føler når andre menn kan se/skimte hennes brystvorter struttende gjennom tøy slik i det offentlige.... For oss er dette absolutt mye mer pirrende enn om hun fels skulle være toppløs på en strand hvor "alle" flasher sine bryster.

Men tenker dere ikke på alle de som IKKE ønsker å se dette? Eier dere ingen omtanke for andre, bare for dere selv?

Det er virkelig ikke alle som ønsker å se dette, det er ulike kleskoder i by og på strand, og det er av en grunn: hensyn til hverandre.

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men tenker dere ikke på alle de som IKKE ønsker å se dette? Eier dere ingen omtanke for andre, bare for dere selv?

Det er virkelig ikke alle som ønsker å se dette, det er ulike kleskoder i by og på strand, og det er av en grunn: hensyn til hverandre.

For oss er dette altså en erotisk lek. Må jo si at de aller fleste reaksjoner hun får ved dette fra tilfeldige menn hun møter på er positive, ut i fra blikkene hun får 😉

Skrevet

For oss er dette altså en erotisk lek. Må jo si at de aller fleste reaksjoner hun får ved dette fra tilfeldige menn hun møter på er positive, ut i fra blikkene hun får 😉

Kanskje du misforstår blikkene. 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du misforstår blikkene. 

Eller kanskje du ser for deg en gammel dame, noe hun ikke ser ut til å være 😀 Det handler om klær med stil, ispedd det litt småfrekke om du skjønner.

Skrevet
4 minutter siden, Sjarm50 skrev:

Ja, jeg har forstått hva dette gjør for DERE.

Det jeg lurer på er om dere også tenker på ANDRE?

Dersom dere bare oppholder dere blant lystne menn er det sikkert ok, men treffer dere aldri på andre mennesker enn lystne menn? Kvinner, barn, samfunnet generelt? Klarer dere se at det dere gjør kan oppleves som ubehagelig for oss som ikke slipper unna sex noe sted?

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Sjarm50 skrev:

Eller kanskje du ser for deg en gammel dame, noe hun ikke ser ut til å være 😀 Det handler om klær med stil, ispedd det litt småfrekke om du skjønner.

Vi skjønner deg veldig godt. Spørsmålet er om du skjønner oss.

• Liker 1
Skrevet

Vel, jeg er 23, og synes det er fint at ikke sexlivet er forbi når man passerer 30. Ser jeg noen med struttende brystvorter, bryr ikke det meg noe videre. Hadde stemningen vært riktig kunne det nok pirra meg. 

Men nå er det sjeldent at stemninga er riktig når jeg beveger meg i det offentlige rom, så mest sannsynlig hadde jeg flirt litt av det, spesielt hvis jeg forstod at vedkommende, med stor sannsynlighet, bevisst gjorde det for å tease.

Nå lurte du riktig nok på hva andre menn syntes, men likevel. Tror dessverre ikke sambo hadde brydd seg noe videre han heller. Jeg er den som er mest glad i pupper i forholdet vårt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...