Gå til innhold

Motivasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater dating. Jeg blir bare mer og mer desillusjonert av sukker. For en stund siden fant jeg en jeg likte, han var nesten akkurat sånn som jeg vil ha, bortsett fra at han visst ikke var interessert i meg likevel, selv om det virka sånn en god stund. Jeg prøver å finne motivasjon for å prøve igjen, men jeg har ikke lyst. Jeg ser bare alt det negative med sukker og har lyst til å svare stygt og frekt på meldinger fra menn som ikke kan ha lest teksten i profilen min eller ikke bryr seg om hva som står der. Jeg gjør det selvfølgelig ikke, jeg svarer nøytralt og uengasjert og satser på at de skjønner tegninga.

Hvordan skal jeg klare å bli positivt innstilt til dating igjen? Sukker er ubrukelig. Jeg er ubrukelig.

Anonymkode: 47eac...4c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukker er som stillingsannonser på nett. Du søker etter interresante stillinger/profiler. Sender en søknad/melding i håp om å komme på intervju/date hvor målet i enden er en fast stilling/fast forhold.

Det kan gå, men som alle karriereveiledere vil si til arbeidsløse. Jobb mot målet via flere veier, ikke bare det åpne markedet. 

Hvis du vil finne en partner. Søk som du ville gjort om du trengte en jobb.

Anonymkode: ea87f...aac

• Liker 1
Gjest RealWildOne
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater dating. Jeg blir bare mer og mer desillusjonert av sukker. For en stund siden fant jeg en jeg likte, han var nesten akkurat sånn som jeg vil ha, bortsett fra at han visst ikke var interessert i meg likevel, selv om det virka sånn en god stund. Jeg prøver å finne motivasjon for å prøve igjen, men jeg har ikke lyst. Jeg ser bare alt det negative med sukker og har lyst til å svare stygt og frekt på meldinger fra menn som ikke kan ha lest teksten i profilen min eller ikke bryr seg om hva som står der. Jeg gjør det selvfølgelig ikke, jeg svarer nøytralt og uengasjert og satser på at de skjønner tegninga.

Hvordan skal jeg klare å bli positivt innstilt til dating igjen? Sukker er ubrukelig. Jeg er ubrukelig.

Anonymkode: 47eac...4c5

Du er ikke ubrukelig, må ikke tenke slik.

Å finne den rette er ikke så enkelt, de fleste er nemlig ikke det. Ergo så må du finne den som er den rette, at du ikke passer sammen med dem du har villet passet sammen med betyr ikke at det ikke er noen der ute du vil få det fint med, for det finnes noen der ute og det er den personen du må finne.

Skal ikke være enkelt det der, men du må bare lete videre og tenke at for hver avvisning du mottar jo mer lykkelig vil du være når du til sist finner den rette. :)

• 2 måneder senere...
Skrevet
På 27.12.2016 den 17.37, AnonymBruker skrev:

Sukker er som stillingsannonser på nett. Du søker etter interresante stillinger/profiler. Sender en søknad/melding i håp om å komme på intervju/date hvor målet i enden er en fast stilling/fast forhold.

Det kan gå, men som alle karriereveiledere vil si til arbeidsløse. Jobb mot målet via flere veier, ikke bare det åpne markedet. 

Hvis du vil finne en partner. Søk som du ville gjort om du trengte en jobb.

Anonymkode: ea87f...aac

Er ikke lett med dating online generellt. Det som er viktig er å ha den rette instillingen til det. Være helt klar og være på et sted i livet hvor man er fornøyd med å være singel men allikevel kan ta et par dates i ny og ne...

Jeg møtte min eks-kjæreste via sukker.no, og vi var sammen i ca 2 år før det ble slutt pga han flyttet til utlandet på grunn av jobb og jeg ville bli igjen i Norge. Mange venninner har kjærester fra sukker som de fortsatt er sammen med etter mange år. Tinder er morro hvis man vil ha noe useriøst, sukker syns jeg er greit å bruke hvis man leter etter noe mer.

Jeg har prøvd Tinder men merket at det er MYE verre enn andre dating-tjenester da det bare går på trynefaktor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...