Hjärtat Skrevet 27. desember 2016 #1 Skrevet 27. desember 2016 I går gikk jeg gjennom kamerarull på iPhonen min, og slettet nærmere 600 bilder. Slettet disse også fra Nylig slettet. Men når jeg går inn på kamerarullen igjen i dag, så er samtlige bilder tilbake på enheten, men med en hvit sky (iCloud, I guess) i hjørnet av miniatyrbildene. Hvordan sletter jeg disse for godt? Må jeg gjøre alt på nytt?!
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #2 Skrevet 27. desember 2016 slett de fra mycloud Anonymkode: 153ce...566
tdm900 Skrevet 27. desember 2016 #3 Skrevet 27. desember 2016 1 time siden, Hjärtat skrev: I går gikk jeg gjennom kamerarull på iPhonen min, og slettet nærmere 600 bilder. Slettet disse også fra Nylig slettet. Men når jeg går inn på kamerarullen igjen i dag, så er samtlige bilder tilbake på enheten, men med en hvit sky (iCloud, I guess) i hjørnet av miniatyrbildene. Hvordan sletter jeg disse for godt? Må jeg gjøre alt på nytt?! Du har vel satt til at de skal lagres også i iCloud, du kan slå av den eller du må inn og slette de der også.
Hjärtat Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2016 1 time siden, tdm900 skrev: Du har vel satt til at de skal lagres også i iCloud, du kan slå av den eller du må inn og slette de der også. Ja, var det jeg trodde også, men jeg finner ikke bildene noe annet sted/ iCloud
tdm900 Skrevet 27. desember 2016 #5 Skrevet 27. desember 2016 1 time siden, Hjärtat skrev: Ja, var det jeg trodde også, men jeg finner ikke bildene noe annet sted/ iCloud Der er det noe jeg nok ikke har satt på min tlf, får når jeg sletter unna biler så er de borte. Mulig du må slå av den funksjonen på tlf, for at de ikke skal gå til iCloud, ellers blir en aldri kvitt de en ikke vil ha og må i stedet kjøpe mer lagringsplass :/
Hjärtat Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2016 8 minutter siden, tdm900 skrev: Der er det noe jeg nok ikke har satt på min tlf, får når jeg sletter unna biler så er de borte. Mulig du må slå av den funksjonen på tlf, for at de ikke skal gå til iCloud, ellers blir en aldri kvitt de en ikke vil ha og må i stedet kjøpe mer lagringsplass :/ Jaggu, å skru den av var smart, nå er bildene borte! Takk skarru ha!😁 Nå følte jeg meg som en gammel tante. Men jeg har alltid sagt jeg er gammel dame i ung kropp, så dette var bare bekreftende.
tdm900 Skrevet 27. desember 2016 #7 Skrevet 27. desember 2016 26 minutter siden, Hjärtat skrev: Jaggu, å skru den av var smart, nå er bildene borte! Takk skarru ha!😁 Nå følte jeg meg som en gammel tante. Men jeg har alltid sagt jeg er gammel dame i ung kropp, så dette var bare bekreftende. Haha...bare hyggelig det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå