AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #1 Skrevet 27. desember 2016 ...er de like ille som damer som ligger rundt? Hvis du møter en fyr som har bedt ut ørten jenter i løpet av sommer'n og enda flere i løpet av året, ville du sagt ja til å gå på date med han eller innlede noe seriøst med han? Jeg synes det er et tegn på at han er lite selektiv, for det sier seg selv at det er et dårlig tegn (med mindre han vil ligge rundt) at han konstant møter personer han vil date og liker. Det er en "jeg liker alt og alle" faktor over det som er dårlig tegn. Tror ikke sånne menn blir gode partnere. Menn som ikke er på sjekkern hele tiden, som ber ut ørten jenter i løpet av året virker mer trofaste, vet hva de vil ha, litt mer rolige og jordnære. Enig eller uenig? Anonymkode: fbf7b...195 11
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #2 Skrevet 27. desember 2016 Jeg sjekker ikke opp damer hele tiden så kjenner meg ikke igjen. Joda, er mange attraktive mennesker men det skal litt til før jeg vil be noen på date og sjekke ut "forhold". Bare møtt en jente i 2016 som jeg vurderte forhold med. Valg av partner er ikke noe jeg tar så lett på og det skal mer enn et pent utseende til før jeg blir interessert i mer. Men har noen kamerater som alltid er på sjekkern og henger mye på tinder, ber ut damer/blir avvist/ber ut ny/blir avvist - inntil det dukker opp en eller to eller tre som takker ja. Opplegget er nok veldig easy come, easy go. Virker som at man kan være kjærester med annahver person på gata. Anonymkode: 7b036...1d8 7
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #3 Skrevet 27. desember 2016 Turn off! Menn vil ikke ha jenter som sprer bena for 10 forskjellige menn i løpet av noen måneder. Som kvinne vil jeg ikke ha en mann som er avvist av hele tinder og halve byen og vært interessert i tusenvis av damer.. Desperat deluxe! Anonymkode: 9bd0a...756 8
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #4 Skrevet 27. desember 2016 Sluts alle sammen Anonymkode: 7f740...45c 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #5 Skrevet 27. desember 2016 Da lurer jeg på hvorfor alle andre avviste han eller B) hvorfor i alle dager er det så mange han liker på den måten Hadde ikke klart å ta han seriøst. Og jeg vil ikke være en av hundre jenter, jeg vil være spesiell. Om han har møtt såpass mange som vekker interessen hans så hadde jeg selvsagt tenkt at han var aøtfor lett på tråden og vært flau over å være dama hans, den som sa "ja" etter tusenvis av avvisninger tidligere Anonymkode: cd502...e61 6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #6 Skrevet 27. desember 2016 Haha, true... Jeg dater ikke menn som er på tinder mer Da unngår man de desperate kisene som hele tiden på sjekkern. Har han datet 20 jenter i løoet av året eller bedt ut like mange og blitt avvist av hele byen, er det ren logikk at man bør løpe! Anonymkode: 86809...a2c 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #7 Skrevet 27. desember 2016 Andre jenter må gjerne date de, men nei ellers takk Anonymkode: 9d7aa...404 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #9 Skrevet 27. desember 2016 Kjæresten min ba meg ut 1 år før vi ble sammen, først sa jeg nei. I mellomtiden hadde han visstnok ikke bedt ut noen andre før vi endte opp sammen. Så nei, alle er ikke sånn Anonymkode: 59775...4e1 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #10 Skrevet 27. desember 2016 Ts her Sitter med inntrykket av at menn ofte vil ha en som ikke har ligget mye rundt eller flørtet mye rundt = lett på tråden, vi skal liksom sitte å si Nei takk til det meste. Samtidig hører man at de sitter å trykker Like på alle på tinder og puler hva som helst.. Hvordan kan sånne menn forvente å fange interessen og holde på interessen til en selektiv jente som ikke ligger masse rundt? Som det så fint sies her, så vil jo ikke vi ha en mann som har flørtet med, sjekket opp eller knullet hele tinder eller nærområdet og alle han kan sjekke opp eller like. Det er uattraktivt. Anonymkode: fbf7b...195 6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #11 Skrevet 27. desember 2016 Det er jo en viss ironi i innlegget her, du vil ikke ha en mann som har vært på sjekkern og vært populære blant andre kvinner, samtidig viser det seg jo at kvinner helst vil ha det andre kvinner vil ha. En mann som er attraktiv og som har vært populær blant mange er jo et yndet subjekt blant de fleste kvinner. Anonymkode: 1cd0b...764 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #12 Skrevet 27. desember 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo en viss ironi i innlegget her, du vil ikke ha en mann som har vært på sjekkern og vært populære blant andre kvinner, samtidig viser det seg jo at kvinner helst vil ha det andre kvinner vil ha. En mann som er attraktiv og som har vært populær blant mange er jo et yndet subjekt blant de fleste kvinner. Anonymkode: 1cd0b...764 Menn vil vel også ha en attraktiv kvinne. Attraktibe kvinner tiltrekker seg menn. Betyr dette at vi skal sjekke opp og ligge med alle disse personene? At kvinner liker attraktive menn er naturlig. At dette fører til at andre kvinner synes han er attraktiv er jo en del av det å være attraktiv. Men betyr dette at det er attraktivt at han sjekker opp og ligger med alt? Anonymkode: fbf7b...195 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #13 Skrevet 27. desember 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo en viss ironi i innlegget her, du vil ikke ha en mann som har vært på sjekkern og vært populære blant andre kvinner, samtidig viser det seg jo at kvinner helst vil ha det andre kvinner vil ha. En mann som er attraktiv og som har vært populær blant mange er jo et yndet subjekt blant de fleste kvinner. Anonymkode: 1cd0b...764 Dårlig argumentasjon. De fleste attraktive menn jeg vet om som er i seriøse forhold eller single er attraktive på grunn av det ytre og indre. Attraktive menn med det ytre og indre slår "flørtegutta på tinder", "knullegutta som sjekker alt og alle på to ben" og er desperat på jakt døgnet rundt og er avhengig av å alltid date noen" langt ned i støvlene på hva attraksjon gjelder. Jeg har ikke sex med alle jeg synes er attraktive. En mann mister attraktivitet (på lik linje som en kvinne) om personligheten og oppførselen er sleazy. Det viser bare at han ikke er selektiv. Om han dater hvem som helst og holder på sånn som dette så synker han i verdi for meg. Jeg vil ikke ha en mann som ligger med alt han har sjangs på, som flørter med alt han kan, som liker alt på datingapper eller konstant dater noen og går fra neste til neste. At andre synes han er attraktiv er ikke det attraktive (med mindre man er 14 år?). De fleste som er attraktiv får oppmerksomhet fra motsatt kjønn. En attraktiv mann som ikke oppfører seg sleazy er dobbelt så attraktivt. Det er ikke hot at han har hatt sjans på andre og knullet rundt og sjekket opp 20 andre i året. Jeg synes det er utrolig usexy. Skal jeg ha en partner som har blitt avvist av alle mulige jenter? Eller som har flørtet med alle mulige jenter? Lucky me.... Not happening Pleier aldri å svare i slike tråder. Men er enig med trådstarter. Anonymkode: 674f2...db4 6
Gjest canacas Skrevet 27. desember 2016 #14 Skrevet 27. desember 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo en viss ironi i innlegget her, du vil ikke ha en mann som har vært på sjekkern og vært populære blant andre kvinner, samtidig viser det seg jo at kvinner helst vil ha det andre kvinner vil ha. En mann som er attraktiv og som har vært populær blant mange er jo et yndet subjekt blant de fleste kvinner. Anonymkode: 1cd0b...764 En mann som stadig er på sjekkern har jo åpenbart lite sjangs på damene, ellers ville han vel ikke vært på sjekkern hele tiden. Eller hva? Det er jo en og annen av de her inne også, som hiver ut komplimenter i øst og vest, gjerne de samme, til alt som kryper og går. I håp om napp? De tar det de får. Hvem vil ha det?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #15 Skrevet 27. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, true... Jeg dater ikke menn som er på tinder mer Da unngår man de desperate kisene som hele tiden på sjekkern. Har han datet 20 jenter i løoet av året eller bedt ut like mange og blitt avvist av hele byen, er det ren logikk at man bør løpe! Anonymkode: 86809...a2c Og hvordan vet du om han er på Tinder? Skal vi få en oppvisning i kvinners utrolige dobbeltmoral nå Anonymkode: 15558...24d 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #16 Skrevet 27. desember 2016 10 minutter siden, canacas skrev: En mann som stadig er på sjekkern har jo åpenbart lite sjangs på damene, ellers ville han vel ikke vært på sjekkern hele tiden. Eller hva? Det er jo en og annen av de her inne også, som hiver ut komplimenter i øst og vest, gjerne de samme, til alt som kryper og går. I håp om napp? De tar det de får. Hvem vil ha det? Og hvordan skal en vanlig mann få seg dame da, dersom han ikke er på sjekkern hele tiden? Anonymkode: 15558...24d 1
Gjest canacas Skrevet 27. desember 2016 #17 Skrevet 27. desember 2016 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvordan skal en vanlig mann få seg dame da, dersom han ikke er på sjekkern hele tiden? Anonymkode: 15558...24d En mann som stadig er på sjekkern blir sannsynligvis mer opptatt av å lykkes (få napp) at det handler mer om å ha en kjæreste, enn hvem han er kjæreste med. Dessuten vil han, etter å ha fått napp, muligens lure på om han kunne fått en bedre fangst ved neste forsøk.... Dette gjelder kvinner også. Jeg har heller ikke kjæreste, men jeg er ikke på sjekkern heller. Det handler ikke om å ha noe kun for å ha det. Og om det kun handler om å ha en kjæreste, uansett hvem, vel, da er han ikke noe for meg. Endret 27. desember 2016 av canacas sykt mye skrivefeil :o
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #18 Skrevet 27. desember 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvordan skal en vanlig mann få seg dame da, dersom han ikke er på sjekkern hele tiden? Anonymkode: 15558...24d Spør du virkelig om hvordan en vanlig mann kan få seg dame uten å være på sjekkern hele tiden? Kjenner mange vanluge menn med dame som ikke var eller er på sjekkern hele tiden. Men hvis du mener at det funker for deg så skal ikke jeg stoppe deg. Jeg forteller bare at det hadde vært turn off for meg og jeg synes ikke det er attraktivt å være desperat, klysete, konstant på jakt og ligger med alt og sjekker opp alt. Ts Anonymkode: fbf7b...195 3
Cuntzilla Skrevet 27. desember 2016 #19 Skrevet 27. desember 2016 Ikke noe imot en mann med noen hakk i sengestolpen, eller som ikke nødvendigvis tar sex så utrolig seriøst at de kun kan ligge med kone-emner. Samtidig er det jo selvsagt utrolig usjarmerende med de som tar alle som er villige. Han må jo ha en viss standard, hvem man putter pikken i sier en del om hvem man er. Det er jo bare lite attraktive menn som alltid er på desperat jakt og tar hvem det nå skal være så lenge de sier ja da, de som er attraktive og har draget som bare det kan også kunsten å avvise og har luksusen å være selektive.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #20 Skrevet 27. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dårlig argumentasjon. De fleste attraktive menn jeg vet om som er i seriøse forhold eller single er attraktive på grunn av det ytre og indre. Attraktive menn med det ytre og indre slår "flørtegutta på tinder", "knullegutta som sjekker alt og alle på to ben" og er desperat på jakt døgnet rundt og er avhengig av å alltid date noen" langt ned i støvlene på hva attraksjon gjelder. Jeg har ikke sex med alle jeg synes er attraktive. En mann mister attraktivitet (på lik linje som en kvinne) om personligheten og oppførselen er sleazy. Det viser bare at han ikke er selektiv. Om han dater hvem som helst og holder på sånn som dette så synker han i verdi for meg. Jeg vil ikke ha en mann som ligger med alt han har sjangs på, som flørter med alt han kan, som liker alt på datingapper eller konstant dater noen og går fra neste til neste. At andre synes han er attraktiv er ikke det attraktive (med mindre man er 14 år?). De fleste som er attraktiv får oppmerksomhet fra motsatt kjønn. En attraktiv mann som ikke oppfører seg sleazy er dobbelt så attraktivt. Det er ikke hot at han har hatt sjans på andre og knullet rundt og sjekket opp 20 andre i året. Jeg synes det er utrolig usexy. Skal jeg ha en partner som har blitt avvist av alle mulige jenter? Eller som har flørtet med alle mulige jenter? Lucky me.... Not happening Pleier aldri å svare i slike tråder. Men er enig med trådstarter. Anonymkode: 674f2...db4 Dårlig argumentasjon? Å nei du, i så fall bare om han faktisk aldri får seg noe. Grunnen er ganske enkel, det å flørte rundt og ha flere seksualpartnere krever en viss grad av attraktivitet, det er ikke uten grunn at begrepet "20% av mennene går på rundgang mellom 80% av kvinnene". I yngre år er det rett og slett enklere for de mest attraktive mennene å holde på som de gjør, og det er det da en del som benytter seg av. At personligheten og oppførselen er sleazy er jo et ugyldig premiss i denne sammenhengen, for er den det, så vil han heller ikke ha hell hos kvinnene, og går dermed heller ikke på rundgang blant dem. En attraktiv og populær mann vil derfor ha både en bra personlighet og et bra utseende, og det er jo dette som gjør at "Tinderplayboyene" driver på som de gjør - fordi det fungerer. At du personlig syntes det ikke er hot er greit nok, men i en generell kontekst kan man ikke si at kvinner ikke syntes dette er hot - for hadde han ikke vært attraktiv, så hadde han jo heller ikke hatt hell blant disse kvinnene og hvertfall ikke hatt sex med mange av dem. Anonymkode: 1cd0b...764
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå