Gå til innhold

Er dette lov på hotell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å kjøpe inn flaskevann og sette i minibaren i isteden for å kjøpe de svindyre flaskene som står der? Hva med å kjøpe med seg eget potetgull for eksempel?

Anonymkode: 5e6c6...b52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kjøpe og gjøre akkurat hva du vil. Tingene i minibaren er der for de som er late (og rike) og ikke gidder å gå ut døra. Så lenge du ikke drikker/spiser av deres så slipper du å betale. Du kan selvsagt sette til side de tingene som står der, så lenge du ikke åpner eller ødelegger (smelter sjokkisen f.eks), og bruke skapet selv, så lenge du setter tilbake der tingene hører hjemme.

Anonymkode: aeaa1...a7b

Skrevet

Selvfølgelig. Har jeg gjort millioner av ganger

Skrevet

Ja. Legg merke til at enkelte minibarer har en automatisk sensor som registerer at du tar/flytter på flaskene. Dette er selvsagt ikke noe du skal betale for så lenge du ikke åpner flaskene, men greit å dobbeltsjekke regningen før du betaler.

Anonymkode: b0d34...fa0

• Liker 1
Skrevet

Jeg likestiller minibaren med et kjøleskap. Der putter jeg drikke, pålegg og annet som jeg vil ha kjølig. 

Anonymkode: 2366c...fb0

• Liker 1
Skrevet

Pleier bestandig å tømme minibaren og sette inn egen medbrakt drikke. Har også med eget potetgull og alt annet rart man kan spise. 

Anonymkode: a6507...c0f

Skrevet (endret)

Vi bruker alltid å gjøre det; tar ut innholdet i minibaren og setter inn eget innhold. Setter alt tilbake ved avreise. Da barna var mindre så kjøpte jeg inn brød og pålegg som jeg oppbevarte i minibaren som de spiste til kvelds. Det er ikke ulovlig. Det eneste de spør om når du sjekker ut er om du har benyttet deg av noe i minibaren, ikke om du har brukt minibaren som kjøleskap. 

Innholdet i minibaren er svindyrt. Har aldri benyttet meg av det. Minus den ene gangen jentungen åpnet ei lita flaske hvitvin (skrukork) og kom inn til meg som lå i badekaret for å leke restaurant....169kr ble det gitt. 

Endret av skruf
  • Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, skruf skrev:

Vi bruker alltid å gjøre det; tar ut innholdet i minibaren og setter inn eget innhold. Setter alt tilbake ved avreise. Da barna var mindre så kjøpte jeg inn brød og pålegg som jeg oppbevarte i minibaren som de spiste til kvelds. Det er ikke ulovlig. Det eneste de spør om når du sjekker ut er om du har benyttet deg av noe i minibaren, ikke om du har brukt minibaren som kjøleskap. 

Innholdet i minibaren er svindyrt. Har aldri benyttet meg av det. Minus den ene gangen jentungen åpnet ei lita flaske hvitvin (skrukort) og kom inn til meg som lå i badekaret for å leke restaurant....169kr ble det gitt. 

:fnise:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, The Kitten skrev:

:fnise:

Kunne ikke bli sint..hun var jo så skjønn!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...