Gå til innhold

Pulevenn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 

For noen måneder siden fikk jeg melding av en jeg holdt på med for 7-8 år siden. vi har alltid vært litt frem og tilbake, og har hatt sex når begge har vært single. Tror vi begge vet at det alltid har vært litt følelser og mye spenning mellom oss. Når jeg fikk melding trodde jeg at han fremdeles var i forhold, siden det sto på facebook. det viste seg at han var singel når vi møttes for en kaffe, og vi havnet til sengs samme kveld. (de var sammen i 3-4 år) vi har begge nylig flyttet til samme by, og har hatt sex jevnlig siden. 

Jeg har fortalt at jeg ikke forventer noe forhold av han nå, da jeg synes det er viktig å være singel en tid før man starter noe nytt, noe han ble glad for å høre og var enig i. 

Men her kommer litt av problemet inn - jeg vet ikke om han ligger med noen andre, og vet ikke om det er ok å spørre om dette? Jeg er mest bekymret for kjønnssykdommer etc, da vi ikke bruker kondom. så dere andre med FF der ute, har dere noen form for avtaler eller regler? Jeg vet ikke en gang om jeg vil ha beskjed om han gjør det.. men jeg vil vertfall ikke at han skal ha flere som meg som han ligger med jevnlig. 

Noen tips?

Anonymkode: 35d18...869

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er ok å spørre om. Såpass må man forvente å ha klarhet i. For meg er det urenslig å ha fast sex med norn som ligger med andre

• Liker 2
Skrevet

Synes du det hadde vært kjipt om han hadde fast sex med en annen?

Skrevet

Jeg har hatt 3 fuckfriends og alle har jeg spurt om dette. Vi har vært enige i at det kun er hverandre vi har sex med, og dersom dette endres SKAL vi gi beskjed. Fungerte kjempe fint:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...