Monikakoziara Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 (endret) Hei I dag gikk jeg ut med venner mine og en gutt som er en veldig bra venn min han sier til meg at han liker meg det var veldig "akward" men jeg svaret ikke. Hva skal jeg gjøre egentlig jeg føler veldig akward nå med han men jeg liker ikke han fordi han er bare venn for meg. Endret 26. desember 2016 av Monikakoziara
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #2 Skrevet 26. desember 2016 Først må du finne ut på hvilken måte han liker deg. Anonymkode: 6ff41...0f1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #3 Skrevet 27. desember 2016 Er du den litt innbilske typen kanskje? Anonymkode: b30b2...445
Gjest AnonymBrunkrem Skrevet 27. desember 2016 #4 Skrevet 27. desember 2016 Er ikke verre enn at du forteller ham at du ikke har en sånn type interesse for ham. Vær tydelig.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #5 Skrevet 27. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er du den litt innbilske typen kanskje? Anonymkode: b30b2...445 Ser denne typen utsagn kommer hele tiden når TS har et tema om: han/hun liker meg, men jeg liker ikke han/hun på denne måten. Syns folk burde reflektere litt mer før de kommer med slike påstander. Det er TS som kjenner til situasjonen best, vi har ikke filmklipp av samspillet mellom dem der vi kan se ansiktsuttrykk, kroppspråk, måten det ble sagt på osv. For at vi skal kunne bedømme om hun tar feil når det kommer til hennes utsagn om at denne vennen uttrykker mer enn vennskapelige følelser. Må vi enten ha filmklipp + info om hvordan denne mannen er som person, uttrykker sine følelser osv. Eller så må vi ha en flerfoldig sider lang post som tar for seg absolutt alle detaljer av alle møtene ts har hatt med vedkommende siden de møttes. Anonymkode: 9a605...534 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #6 Skrevet 27. desember 2016 Selvfølgelig liker han henne og har lyst til å ha sex med henne. Hvorfor skulle han ellers vært venn med henne? Anonymkode: f9c65...a05
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #7 Skrevet 27. desember 2016 Alle de mannlige vennene dine vil ligge med deg. Han her er bare en av de som sier det direkte til deg. Sånn er det for alle jenter dessverre. Anonymkode: 19735...89c
Gjest Overrasket Skrevet 28. desember 2016 #8 Skrevet 28. desember 2016 Du kan si noe i retning av: "Jeg er så glad jeg ikke trengte å bruke masse krefter på å sette deg i vennesonen. Vi ble liksom bare venner sånn med en gang, vi!".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå