Gå til innhold

En venn liker meg men han er bare en venn for meg

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei 

I dag gikk jeg ut med venner mine og en gutt som er en veldig bra venn min han sier  til meg at han liker meg  det var veldig "akward" men jeg svaret ikke. Hva skal jeg gjøre egentlig jeg føler veldig akward nå med han men jeg liker ikke han fordi han er bare venn for meg. 

Endret av Monikakoziara
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først må du finne ut på hvilken måte han liker deg.

Anonymkode: 6ff41...0f1

Skrevet

Er du den litt innbilske typen kanskje?

Anonymkode: b30b2...445

Gjest AnonymBrunkrem
Skrevet

Er ikke verre enn at du forteller ham at du ikke har en sånn type interesse for ham. Vær tydelig.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du den litt innbilske typen kanskje?

Anonymkode: b30b2...445

Ser denne typen utsagn kommer hele tiden når TS har et tema om: han/hun liker meg, men jeg liker ikke han/hun på denne måten.

Syns folk burde reflektere litt mer før de kommer med slike påstander. Det er TS som kjenner til situasjonen best, vi har ikke filmklipp av samspillet mellom dem der vi kan se ansiktsuttrykk, kroppspråk, måten det ble sagt på osv. For at vi skal kunne bedømme om hun tar feil når det kommer til hennes utsagn om at denne vennen uttrykker mer enn vennskapelige følelser. Må vi enten ha filmklipp + info om hvordan denne mannen er som person, uttrykker sine følelser osv. Eller så må vi ha en flerfoldig sider lang post som tar for seg absolutt alle detaljer av alle møtene ts har hatt med vedkommende siden de møttes.

Anonymkode: 9a605...534

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig liker han henne og har lyst til å ha sex med henne. Hvorfor skulle han ellers vært venn med henne? 

Anonymkode: f9c65...a05

Skrevet

Alle de mannlige vennene dine vil ligge med deg. Han her er bare en av de som sier det direkte til deg.

Sånn er det for alle jenter dessverre.

Anonymkode: 19735...89c

Gjest Overrasket
Skrevet

Du kan si noe i retning av: 
"Jeg er så glad jeg ikke trengte å bruke masse krefter på å sette deg i vennesonen. Vi ble liksom bare venner sånn med en gang, vi!". 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...