Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om batteriet til iPhone 7 tåler kulde. Opplevde nemlig at iPhone 6s slo seg av når jeg var ute på tur selv om det var masse strøm igjen på tlf :raven:

Skrevet

Aner ikke noe om syven, men jeg hadde det samme problemet med femmern.. 

Skrevet

Rart. Hadde 5s men opplevde ikke d problemet..

Skrevet

Min 7 tåler kulde helt fint :) Men det har alle mine iphoner gjort....

Skrevet

Min også, hatt 6s, 6, 5, 4, 3gs uten problemer :)

Skrevet

Min tåler kulde helt fint, men så har det ikke vært veldig kaldt her jeg bor. Hadde en 6 som også tålte dette, men den ble erstattet av en ny 6, og den var håpløs!

Skrevet

Okei. Hva kan man gjøre når man opplever dette problemet? Kan man få en ny fra et annet parti?

Skrevet
6 timer siden, Tarjaruby skrev:

Okei. Hva kan man gjøre når man opplever dette problemet? Kan man få en ny fra et annet parti?

Neida, ingen iPhone ernoe glad i kulde. Hadde en 5s som ikke likte det, og 6s jeg har nåvet jeg ikke enda. Men mest sannsynlig får jeg beskjed om å få senket temperaturen på den. Men det er snakk om fra minus ti og nedover, og den ligger slik at den ikke får noe kroppsvarme

Skrevet

Har lyst på en ny mobiltelefon. Akkurat nå har jeg iphone 6 og trives bortsett fra at batteriet begynner å bli slapt. 

Bare hatt iphone siden første utgave kom til verdenen. Har vurdert iphone 7 men er ekstremt skeptisk pga manglende øretelefonutgang og adaptertull, samt en følelse at dagens pris er stivere enn tidligere. 

Er det verdt det?

det med manglende øretelefonutgang er såpass dealbreaker spør du meg.

Skrevet
2 timer siden, Joia skrev:

Har lyst på en ny mobiltelefon. Akkurat nå har jeg iphone 6 og trives bortsett fra at batteriet begynner å bli slapt. 

Bare hatt iphone siden første utgave kom til verdenen. Har vurdert iphone 7 men er ekstremt skeptisk pga manglende øretelefonutgang og adaptertull, samt en følelse at dagens pris er stivere enn tidligere. 

Er det verdt det?

det med manglende øretelefonutgang er såpass dealbreaker spør du meg.

Tror det er flere som vil komme etter uten 3,5mm hull for øreplugger. Men iPhone har vært litt før ute en de fleste med sine innovative påfunn. Om 6'ern din fungere helt fint er det vel ingen grunn til å bytte mener jeg. Selv hadde jeg hatt min 5S om den ikke hadde landa i vann og begikk drukningsdøden :P Var mer hendig størrelse på den enn 6S jeg kjøpte igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...