Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, finnes sikkert millioner av disse trådene her fra før,, men av frykt for å lese meg blind så spør jeg her istedet. Nå har vi ikke for alvor begynt som prøvere enda offisielt, annet enn å slutte med prevensjon, noe som gjør at vi ikke er aktive når vi sikkert burde osv. , men merket denne måneden at jeg er mer nysgjerrig, så nå tror jeg vi snart skal prøve for alvor. 

Uuabsett, er på dag 16 nå, med en vanlig syklus på 24-25 dager. Siden mannen har jobbet utenlands denne måneden var derfor den eneste aktuelle gangen dag 9-10, og muligens eventuelt 21, men nå synes jeg mensen oppfører seg skikkelig "rart".

opphørte som vanlig med en gang Dag 7,men nå de siste dagene har jeg opplevd at det virker som det ligger igjen noe som ligner "rester".  En del utflod med små mengder veldig mørkt "blod" i. Synes i dag at utfloden var mer off white, altså litt misfarget også. Flere som har det? Var det noe spesielt? Kan egentlig ikke huske  at den har holdt på sånn tidligere. Håper bare ikke det betyr at noe er galt med meg. Er vel uansett for tidlig med noe graviditet, men mensen så tidlig? Har aldri hatt så korte perioder før isåfall. skjønner egentlig ingenting. Noen som vil dele erfaringer, råd? 

Går selvsagt til lege etterhvert om den fortsetter sånn i lang tid, var bare ute etter om andre har vært borti lignende, og evt. om det betydde noe. 

Hvis dette er feil tråd, kan noen godt flytte den. Beklager i så fall. 

Anonymkode: 90067...4a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har en syklus på 24-25 dager regnet fra 1 dag i menstruasjon til neste menstruasjon starter er det ikke usannsynlig at du har eggløsning et sted mellom dag 8 og 12, altså at du har truffet eggløsning bra denne måneden, med sex dag 9 og 10.

Dag 21 er uansett meningløs, da har du garantert passert eggløsning. Vent en ukes tid å se hvordan det gikk med test eller bare vent på mens:)

Anonymkode: 580e8...224

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...