Gå til innhold

Kan kjæresten gå på fest hos damer uten at hans dame er invitert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi diskuterte kjærestegrenser i vennegjengen.

Det kom frem at kjæresten til ei veninne skulle på fest. Alle spurte hvorfor ikke veninna vår skulle være med. Hun sa at hun ikke var invitert å hadde derfor ikke tenkt noe mer over det. Spørsmålet om hvilke fest det var ble spurt. Det var visst nok noen jenter som hadde invitert kjærestens guttegjeng på festen. Hun kjent ikke jentene bortsatt fra at hun visste at det var de jentene som var "kule" i ungdomstiden. Det virket ikke som hun hadde tenkt over det, men så kom spørsmålet om grenser frem. 

Hvor går egentlig grensene for kjærestelojaliteten? 

Når er man en lilittsrik kjæreste og når er man naiv? 

Vi ville ikke mase mer om dette til venninna vår da hun kunne kanskje ta det ille opp men vi andre diskuterte det litt i stillhet. Hva er dine grenser? 

Anonymkode: f3b52...325

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns at når kjæresten er ute med kompis og de blir med på narchspiel med noen single damer, blir litt feil. Kanskje jeg er rar?

• Liker 5
Skrevet

Jeg har ikke noe problem med at kjæresten går på fest hvor det er jenter til stede. Jeg stoler på han. Syns ikke det er naivt at han kan ha sosialt liv uten å ha med meg på alle sosiale tilsettinger bare fordi det motsatte kjønn er til stede. Hadde kjæresten min hatt et problem med det hadde jeg ikke orket å være i et forhold med han. 

Anonymkode: c079f...334

• Liker 16
Skrevet

Nå er de jo en hel gjeng som skal dit. Ikke akkurat som om han er eneste hanen i en flokk med single, kåte høner. 

Her er regelen å holde fingra av fatet på andre. Å henge med venner av motsatt kjønn er uproblematisk. Klarer jeg ikke å stole på kjæresten, orker jeg ikke forholdet. Og det må være gjensidig. 

Anonymkode: 39ecc...346

• Liker 10
Skrevet

Herregud, selvsagt kan kjæresten gå på fest hos damer uten at hans dame er invitert. Jeg hadde aldri giddet å være i et forhold hvor jeg stolte så lite på kjæresten min at han ikke får gå på fest uten meg. Man behøver ikke å gjøre alt sammen. Kan virkelig ikke forstå mennesker som tenker sånn.

Anonymkode: 4c83f...6cb

• Liker 19
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Trodde man gikk sammen på fest når man var i forhold jeg?

Skrevet
44 minutter siden, Coronas skrev:

Jeg syns at når kjæresten er ute med kompis og de blir med på narchspiel med noen single damer, blir litt feil. Kanskje jeg er rar?

Jeg lurer på hvordan personer som skriver "narchspiel" faktisk uttaler ordet. Uttaler du R'en? Hvis ikke, hvordan i all verden har du kommet på å inkludere bokstaven i ordet? 

Anonymkode: 1dffa...712

• Liker 15
Skrevet

Jeg er aldri med kjæresten på fest, jeg liker ikke fester og er innadvendt.  så han feirer nyttår og drar på fester alene uten meg. Null problem.  Han kommer alltid hjem til meg på kvelden, legger meg tett inntil meg under dyna og forteller at han elsker meg

Anonymkode: 9de10...d1e

• Liker 2
Skrevet

meh.. jeg hadde sendt ham avgårde med et "kos deg, jeg leser bok. Vekk meg om jeg har sovnet nå du kommer hjem" 

Folk må da få invitere hvem de vil på fest? 

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Man er jo fortsatt en egen person selv om man er i et forhold. Jeg synes det er irriterende med par som ikke kan gå et sted uten partneren sin. 

Anonymkode: 1dffa...712

• Liker 19
Skrevet
2 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Ikke alltid og det burde være greit. Mener nå jeg. 

• Liker 9
Gjest Overrasket
Skrevet
3 minutter siden, Strixa skrev:

@Overrasket du får ikke gå uten meg altså!:nei:

Jeg forstår. Men kan jeg være vert for en fest hos meg selv uten deg? :laugh: Eller om jeg er spaserer natterstid og noen inviterer meg med spontant, noe som skjer nå og da, det må være greit?

Gjest Annetnavn_
Skrevet
3 minutter siden, Overrasket skrev:

Jeg forstår. Men kan jeg være vert for en fest hos meg selv uten deg? :laugh: Eller om jeg er spaserer natterstid og noen inviterer meg med spontant, noe som skjer nå og da, det må være greit?

Du kan være vert om jeg kan følge med på webkameraet. Spontane greier er helt uaktuelt! Lær deg og si nei, for pokker!

Skrevet

Kjæresten min kan fint gå på fest hos enten damer eller menn uten meg, ikke må han "spørre om lov" heller. For hvorfor skulle han trenge det? Eller jeg for den saks skyld? Vi har tillit oss i mellom, det er det viktigste. Man må ikke bli sydd sammen i hofta bare fordi man blir kjærester.

• Liker 10
Skrevet
21 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Vet ikke hvordan jeg skal svare. Selvsagt går man av og til på fest sammen når man er i et forhold. Men du mener at to mennesker som er i et forhold ikke kan gå på fest uten å ha med kjæresten? Jeg synes det er så slitsomt med par som aldri kan gå steder uten hverandre. Kunne aldri hatt det sånn selv. 

Anonymkode: 4c83f...6cb

• Liker 10
Gjest Overrasket
Skrevet
3 minutter siden, Strixa skrev:

Du kan være vert om jeg kan følge med på webkameraet. Spontane greier er helt uaktuelt! Lær deg og si nei, for pokker!

Nei. 

:nigo:

Gjest Annetnavn_
Skrevet
1 minutt siden, Overrasket skrev:

Nei. 

:nigo:

Jeg slår opp!:raven:

Skrevet

Synes det er helt ok så lenge ikke andre festdeltakeres kjærester blir invitert.

Anonymkode: f87f0...3f0

Gjest Overrasket
Skrevet
1 minutt siden, Strixa skrev:

Jeg slår opp!:raven:

Woot woot! Jeg kan feste igjen! Og det på selveste andre juledag! :briller2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...