Gå til innhold

Hva skal du kjøpe på romjuls/januarsalg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal du kjøpe på salg nå i romjulen eller i januar? 

Selv skal jeg kjøpe ny sofa, Palma fra bohus. :) 

Anonymkode: 8f85e...c77

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting, har alt jeg trenger.

Anonymkode: de665...af4

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Samme her :)

Men jeg starter i januar med å kjøpe bursdagsgaver og julegaver som skal gis i løpet av 2017 :)

Anonymkode: a1d54...798

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal du kjøpe på salg nå i romjulen eller i januar? 

Selv skal jeg kjøpe ny sofa, Palma fra bohus. :) 

Anonymkode: 8f85e...c77

Jeg måtte google :)

Den ser fin ut, og de har 25% avslag. Men er den god å sitte i? Har du prøvesittet den? Har den avtagbart og vaskbart trekk på sitteputene og armlenene?

Anonymkode: a1d54...798

Skrevet

skal kjøpe meg noe så teit som en parkas til, har 2 stk fra før. men bare likte fargen på denne. hvis jeg får den på salg da kan bli full pris. poenget er at de 2 jeg har er feil strl. ellers skal jeg bare bytte varer.

• Liker 1
Skrevet

Skal kjøpe julegaver for 2017! De gaveeskene med parfyme og boddylotion jeg kjøpte på januarsalg i fjor gjorde stor suksess hos niesen min i år, så det tror jeg jeg gjør igjen :) de kostet 700 før jul og jeg fikk den for 300 i januar i fjor, slikt varmer et sparehjerte <3 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Jeg tenker at å handle ting man ikke har bruk for bare fordi det er på salg er sløsing og ikke sparing.

• Liker 4
Skrevet

Kanskje litt juleting. Trenger litt mer nissestæsj og et par stjerner til vinduene.

Anonymkode: 86e2e...39e

Skrevet

Bestilte flybilletter i natt. Sparte 2000kr på det, så godt jeg har vært treig der! 😃 

Ellers ingen konkrete planer. Har det vi trenger i grunn.

Gjest Raindrops
Skrevet

Kanskje noe ullundertøy og strømpebukser, og jeg trenger en ny lue. Men jeg har ikke planlagt noen store innkjøp. 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her, særlig etter julen!

Hvis jeg tilfeldigvis finner en fin juletrebelysning på salg, så skal jeg kjøpe. Men ellers har jeg vel aldri så lite shoppebehov som rett etter en julefeiring.

Anonymkode: be4d8...a76

Skrevet

Kjøpte meg noen nye salomon vintersko :D De gamle cat-skoene er for tunge å gå med, selv om de er fine å se på :bond:

Skrevet
13 timer siden, Puny skrev:

Skal kjøpe julegaver for 2017! De gaveeskene med parfyme og boddylotion jeg kjøpte på januarsalg i fjor gjorde stor suksess hos niesen min i år, så det tror jeg jeg gjør igjen :) de kostet 700 før jul og jeg fikk den for 300 i januar i fjor, slikt varmer et sparehjerte <3 

Hvor kjøper du henn?

Anonymkode: b338b...6aa

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kjøper du henn?

På parfymeri. Vil tro de har på kicks for eksempel. Sånn julepakke som de er nødt til å sette ned prisen på...

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kjøper du henn?

Jeg er ikke hun du spør, men svarer likevel. Boots apotek selger alle julegaveinnpakninger til halv pris nå. Mye hudpleie og annet stæsj ☺️

Anonymkode: f5754...aab

Skrevet

Kjøper julepynt på salg hvert år. Så legger jeg det uåpnet øverst i eskene med pynt, like koselig hver desember. 

Skrevet

Jeg skal kjøpe litt julepapir, gavebånd og klistrelapper hos Ark for de har -70% på masse sånt.

Anonymkode: 9e0f1...f25

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke hun du spør, men svarer likevel. Boots apotek selger alle julegaveinnpakninger til halv pris nå. Mye hudpleie og annet stæsj ☺️

Anonymkode: f5754...aab

Vita gjør også dette. :) 

Jeg ville ikke gitt ett år gammel kosmetikk i gave. Men gavepakninger er kjekt å ha til bursdager, vertinnegaver ol. :) Kjøpte et par stykker selv i dag. 

Anonymkode: cd325...006

• Liker 2
Skrevet

Ingenting, jeg har kjøpestopp :phaedra:

Anonymkode: c0041...830

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...