Gå til innhold

Han feis meg i trynet mens jeg ga han en rimjob!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rimmet han og plutselig kjente jeg en varm luft som kom ut av rumpehullet hans. RETT på tunga mi! :spy: Fy faen for en ekkel dust! 

Han har beklaget seg i mange timer nå og sier at det ikke var med vilje. Han sa at når jeg slikket han så var han så avslappet at han ikke kjente at luften var på vei ut. Men hvordan kan man ikke kjenne sånn? Uansett hvor avslappet man er så kjenner man jo alltid når man skal fise! Så jeg tror liksom ikke helt på forklaringen hans. Tror dere det var med vilje og synes dere jeg skal tilgi han? Eller skal jeg dumpe han?

Anonymkode: a2bf1...8e3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånt skjer. Han ba om unnskyldning, og du har blitt avtent fra å rimme han på en stund, enkelt og greit. Men å tro at han med vilje fiser på deg? Med mindre dere har et elendig forhold fra før, så synes jeg du er direkte ufin.

Anonymkode: 652c7...f08

• Liker 21
Skrevet

Helt sikkert et uhell. Skjønner ikke at det skal være verdens undergang? Like idiotisk som at gutter dumper dama fordi de fikk skitt på pikken under analsex, sier seg jo selv hva man risikerer ved anallek.

Anonymkode: 7a9cc...54f

• Liker 19
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Klarte du ikke å forutse denne risikoen ved rimming...? Virkelig?

Anonymkode: e79c0...ae8

Det går da an å holde igjen fisen vel? Jeg skjønner ikke hvordan han ikke klarte å kontrollere den.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sånt skjer. Han ba om unnskyldning, og du har blitt avtent fra å rimme han på en stund, enkelt og greit. Men å tro at han med vilje fiser på deg? Med mindre dere har et elendig forhold fra før, så synes jeg du er direkte ufin.

Jeg er veldig satt ut. Jeg tenner ikke på fis. Liker ikke å tro at han gjorde det med vilje men blir jo usikker.

• Liker 1
Skrevet

TS, luktet det godt? Kan du analysere duften? Inhalerte du?

Anonymkode: 26c09...0c0

• Liker 5
Skrevet

Det går da an å holde igjen fisen vel? Jeg skjønner ikke hvordan han ikke klarte å kontrollere den.

Jeg er veldig satt ut. Jeg tenner ikke på fis. Liker ikke å tro at han gjorde det med vilje men blir jo usikker.

Om en fokuserer på å holde igjen, så går det stort sett ja. Men det er luft. Det sniker seg ut om en slapper av, om det så er søvn, meget avslappende sex, yoga, massasje osv. 

Har du noen grunn til å tro at han tenner på å fise på deg?

• Liker 5
Skrevet

Ja, det er jo helt krise om det slipper ut litt luft mens man har tunga si i rævhullet på noen. 

Slikke i åpningen hvor avføring kommer ut? Ja takk.

Tolerere at det kommer tarmgass fra tarmåpningen? Nei, for guds skyld.

Bra logikk, TS.

Anonymkode: f9389...5f4

• Liker 29
Skrevet

Nasty, begge to. :spy:

• Liker 8
Skrevet

TS, luktet det godt? Kan du analysere duften? Inhalerte du?

Anonymkode: 26c09...0c0

Ja jeg kjente lukten. To ord: Rotten egg!

Om en fokuserer på å holde igjen, så går det stort sett ja. Men det er luft. Det sniker seg ut om en slapper av, om det så er søvn, meget avslappende sex, yoga, massasje osv. 

Har du noen grunn til å tro at han tenner på å fise på deg?

Nei egentlig ikke. :( Men det var bare så sykt ekkelt at jeg ble så sjokkert!

• Liker 1
Skrevet

Altså leker man med analen er det  slikt som kan skje.  Han gjorde det jo ikke med vilje.  Den som skal være med på leken får tåle steken 😂

Anonymkode: 44563...bdf

• Liker 5
Skrevet

Tåler man ikke drittlukta så bør man holde trynet sitt borte fra rumpa. Det er klart det er ubehagelig med andre sin prompelukt, men det må man nesten bare ta som en bonus når man slikker der dritten kommer ut.

Anonymkode: 77ea3...478

• Liker 4
Skrevet

Nei egentlig ikke. :( Men det var bare så sykt ekkelt at jeg ble så sjokkert!

Heh, jeg ser den. Kropper er egentlig ganske ekle, og sex er et kapittel for seg selv. Var noen jeg leste om som bet kjæresten i skulderen under sex, og poppet en kvise rett i munnen. Og så har du mens som kommer uten at en vet nøyaktig når. Mye rart som skjer i sengehalmen :ler:

• Liker 3
Skrevet

Nå må du jekke deg ned... Hvis du frivillig stikker tunga i stumpen på noen har du virkelig ingen grunn til å bli hverken sjokket eller forbanna når slikt skjer. Klarte du ikke forutse at dette var en mulighet syns jeg heller du skal holde deg til A4 sex fra nå av, stakkars kjæresten din...

Anonymkode: 7a9cc...54f

• Liker 5
Skrevet

Hahahaha det har du så jævelig godt av!!!! Når man insisterer på å slikke hverandre i rumpe hullet er det sånn man må regne med!! 

Anonymkode: fbd75...52b

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heh, jeg ser den. Kropper er egentlig ganske ekle, og sex er et kapittel for seg selv. Var noen jeg leste om som bet kjæresten i skulderen under sex, og poppet en kvise rett i munnen. Og så har du mens som kommer uten at en vet nøyaktig når. Mye rart som skjer i sengehalmen :ler:

OMG seriøst? :haar: :ler:   

Skrevet

Wow... du freaker jo lile mye som de mennene som får noia av at det har kommet litt avføring på penis under analsex.... som om det aldri har falt dem inn at sånne ting kan skje når man roter der bak. 

Du vurderer seriøst å dumpe han på grunn av det der? Se for deg hvordan han føler seg da når du klikker i vinkel for det der. Makan.... 

Anonymkode: 8c5fa...2b1

• Liker 3
Skrevet

Altså når man ligger å slikker en mann i ræva så må man nesten forvente slikt... Fysjameg...😨

• Liker 3
Skrevet

Det er en risiko du velger å ta når du frivillig blir med på den type sex. Hvordan hadde du likt det, om kjæresten din ble sint på deg fordi han fikk avføring på penisen under anal? Det er jo ikke din feil, og han vet risikoen. 

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OMG seriøst? :haar: :ler:   

Jepp, tror det var en tråd her et sted https://www.reddit.com/r/tifu/ Finner den ikke i farta, men ta deg en liten time der. Lettelsen over at det bare var en liten fjert kommer nok til å komme etter et par tråder :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...