Gå til innhold

Sexleketøy med partner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Etter alt jeg har erfart er jeg helt avhengig av vibrator for å få orgasme. Dette har jeg fortalt typen, og han er positiv til å ha med en vibrator i senga. Når jeg onanerer bruker jeg en massasjestav, men den er lite praktisk å bruke når vi er to. Derfor lurer jeg på om noen har noen tips til vibrator som er grei å bruke sammen med partner, enten under fingring og/eller samleie. 

Ettersom partneren min ikke har noen erfaring med sexleketøy er det et poeng at den ikke er avskrekkende, hverken utseendemessig eller lager mye støy. Selvfølgelig bør vibrasjonen være tilstrekkelig kraftig og prisen ikke alt for høy (max 1500 kr). 

Skjønner at det vil være vanskelig å få alle ønsker oppfylt, men tar gledelig imot forslag. 

Anonymkode: 1b8ab...377

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i dette tilfellet ikke vanskelig i det hele. Saken du er på jakt etter heter "we-vibe" og e av typen parvibrator. Ikke-skremmende - jupp. Kan brukes under samleie - jupp. Vibrasjoner av varierende styrke - jepp. Pris - du finner fint de eldre modellene under 1000-lappen. Og den er laget av godkjent materiale. 

Anonymkode: d20f7...9be

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er i dette tilfellet ikke vanskelig i det hele. Saken du er på jakt etter heter "we-vibe" og e av typen parvibrator. Ikke-skremmende - jupp. Kan brukes under samleie - jupp. Vibrasjoner av varierende styrke - jepp. Pris - du finner fint de eldre modellene under 1000-lappen. Og den er laget av godkjent materiale. 

Anonymkode: d20f7...9be

Har hørt at den er vanskelig å holde på plass på klitoris? Det er hovedsakelig klitorismassasje jeg trenger (mens han fingrer eller penetrerer meg), og han kommer egentlig fort nok som det er. Selvfølgelig noe å teste ut i fremtiden, men for øyeblikket er det viktigste å i det hele tatt klare å få en orgasme med ham i senga. Vi holder for tiden på å teste ut penisringer som han har best effekt av, så nå eg det min tur :laugh:

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt at den er vanskelig å holde på plass på klitoris? Det er hovedsakelig klitorismassasje jeg trenger (mens han fingrer eller penetrerer meg), og han kommer egentlig fort nok som det er. Selvfølgelig noe å teste ut i fremtiden, men for øyeblikket er det viktigste å i det hele tatt klare å få en orgasme med ham i senga. Vi holder for tiden på å teste ut penisringer som han har best effekt av, så nå eg det min tur :laugh:

Vi har we vibe og jeg er ikke fornøyd med den - den sklir ut av fitta både når den brukes alene og ved samtidig penetrering. 

Erfarer at en liten, men kraftig klitoris vibrator er det beste - både alene og ved samtidig samleie. Har derfor flere forskjellige, fra 79kr ogoppover. 

Anonymkode: d10ad...5a4

Skrevet

Små g-pungt vibratorer er deilige på klitoris under penetrering :D 

Skrevet

Magic wand. bestill fra ebay. Den er rett og slett...magisk! 

Skrevet
58 minutter siden, Ava+, skrev:

Anbefales. Gir deg både 1. 2 og flere. Kjennes av begge. Vår favoritt når hun står på alle fire i doggy. Da kan jeg nyte å se henne komme og stryke og kose med hennes deilige former. Verdt hver en krone. 

Anonymkode: a12c5...ebd

Skrevet
22 timer siden, Ava+, skrev:

Det er den massasjestaven jeg har fra før av! Til og med fra ebay. Men synes den er litt voldsom å dra med under sex med partner med en som aldri har vært borti det før. 

22 timer siden, bettypaige skrev:

https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/vive-minu-vibrator-lilla/

Har en sånn en, bare i eldre versjon! Magisk - og veldig lite skummel for mannen ;)

Den så interessant ut! Kanskje akkurat det jeg er på utkikk etter. Hvordan er lydnivået på den? (for meg som ikke klarer å forestille meg hvor mye 59 db er)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...