AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 Hadde ikke sett dette før, veldig artig å se hvordan det hun får inn stemmer. Anonymkode: 0bc01...52f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #3 Skrevet 27. desember 2016 1 time siden, Dorey skrev: Hun er bare bullshit. Interessant innspill, hva baserer du det på? Har hun snakket med et dyr du eier? Anonymkode: 0bc01...52f
Sirah Skrevet 27. desember 2016 #4 Skrevet 27. desember 2016 Dama driver på med scam og lurer penger ut av godtroende folk. 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #5 Skrevet 27. desember 2016 11 minutter siden, Sirah skrev: Dama driver på med scam og lurer penger ut av godtroende folk. Åh enda et interessant innspill. Hun har kanskje lurt deg? Anonymkode: 0bc01...52f
Sirah Skrevet 27. desember 2016 #6 Skrevet 27. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Åh enda et interessant innspill. Hun har kanskje lurt deg? Anonymkode: 0bc01...52f Nei har aldri brukt penger på slikt humbug. 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #7 Skrevet 27. desember 2016 1 minutt siden, Sirah skrev: Nei har aldri brukt penger på slikt humbug. Da lurer jeg på hvordan du vet at det er humbug. Andres erfaringer kanskje? Anonymkode: 0bc01...52f
Sirah Skrevet 27. desember 2016 #8 Skrevet 27. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da lurer jeg på hvordan du vet at det er humbug. Andres erfaringer kanskje? Anonymkode: 0bc01...52f Vel, om du sjekker litt rundt henne og andre som påstår at de kan snakke med dyr. Leser litt historier om hva dyr skal ha sagt osv så er det jo bare å legge sammen to og to. En av de beste jeg har lest er om hesten som ønsket seg røde tegnestifter i boksen sin. Altså..... 5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #9 Skrevet 27. desember 2016 2 minutter siden, Sirah skrev: Vel, om du sjekker litt rundt henne og andre som påstår at de kan snakke med dyr. Leser litt historier om hva dyr skal ha sagt osv så er det jo bare å legge sammen to og to. En av de beste jeg har lest er om hesten som ønsket seg røde tegnestifter i boksen sin. Altså..... Litt tynt grunnlag om du spør meg. Jeg har også lest blogger og mange skryter av at hun treffer veldig bra. Hun er jo den mest kjente dyretolken i Norge, og hun er ikke kjent for svindel såvidt jeg vet. Kjenner til flere behandlere på hest og hund som samarbeider med henne. Har ikke lest den historien om tegnestifter. Anonymkode: 0bc01...52f
Sirah Skrevet 27. desember 2016 #10 Skrevet 27. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt tynt grunnlag om du spør meg. Jeg har også lest blogger og mange skryter av at hun treffer veldig bra. Hun er jo den mest kjente dyretolken i Norge, og hun er ikke kjent for svindel såvidt jeg vet. Kjenner til flere behandlere på hest og hund som samarbeider med henne. Har ikke lest den historien om tegnestifter. Anonymkode: 0bc01...52f Vel jeg har lest en hel rekke blogger, forumposter osv som sier det stikk motsatte. At noen mennesker er flinke til å lese dyr skal jeg absolutt gå med på. Man kan få en hel enorm mengde informasjon ved å sitte og observere et dyr om man vet hva man skal se etter. At man derimot får inn at dyret ønsker seg et rosa halsbånd ved å få tilsendt et bilde i posten og atpåtill tar seg grådig betalt for det er den komplette galskap. At det faktisk er en utdannelse som koster masse penger er enda værre. 6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #11 Skrevet 27. desember 2016 14 minutter siden, Sirah skrev: Vel jeg har lest en hel rekke blogger, forumposter osv som sier det stikk motsatte. At noen mennesker er flinke til å lese dyr skal jeg absolutt gå med på. Man kan få en hel enorm mengde informasjon ved å sitte og observere et dyr om man vet hva man skal se etter. At man derimot får inn at dyret ønsker seg et rosa halsbånd ved å få tilsendt et bilde i posten og atpåtill tar seg grådig betalt for det er den komplette galskap. At det faktisk er en utdannelse som koster masse penger er enda værre. På et raskt søk finner jeg nå flere blogger og forumposter med overveiende positive tilbakemeldinger på ikke bare henne men også andre dyretolker. Innimellom finner jeg en og annen som kaller det humbug som aldri har prøvd det, og enkelte som syns at det tolken fikk inn kunne stemme på et hvilket som helst dyr. Selv har jeg ikke prøvd Grana, men jeg har prøvd Sissel Hufthammer, Lillian Røssland og Merete Jacobsen, og er veldig fornøyd med alle tre. Alle fikk inn ting de umulig kunne vite på forhånd og ingen snakket om rosa halsbånd. Men jeg vet om en hund som noen hadde dyretolk til, som ønsket seg et bredt og godt halsbånd. Eieren fortalte meg at de faktisk ikke hadde halsbånd til hunden for tiden, men brukte et tau.... Anonymkode: 0bc01...52f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #12 Skrevet 27. desember 2016 Bør ikke denne tråden flyttes? Dette har mer med tro på overnaturlige ting å gjøre enn om kjæledyr. Men siden vi er her: Husker en historie der denne dyretolken (eller var det en av de andre kjente?) "hjalp" til med å prøve å finne et savnet dyr. Og der dyret visstnok fortalte om et rødt hus. Eller var det annen farge? Dyret kunne uansett ikke se huset som "rødt" på samme måte som oss mennesker. Komplett vitenskapelig umulig. Poenget er at disse dyretolkene ofte tillegger dyrene menneskelige følelser, syn og forventninger. Og at de tar seg grisegodt betalt. Anonymkode: 0bee2...adc 7
Salka Skrevet 27. desember 2016 #13 Skrevet 27. desember 2016 2 timer siden, Sirah skrev: En av de beste jeg har lest er om hesten som ønsket seg røde tegnestifter i boksen sin. Altså..... Du kødder nå? Tegnestifter i boksen, faktisk 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #14 Skrevet 27. desember 2016 22 minutter siden, Salka skrev: Du kødder nå? Tegnestifter i boksen, faktisk Og det hun sier tror du på... Anonymkode: 0bc01...52f
Salka Skrevet 27. desember 2016 #15 Skrevet 27. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og det hun sier tror du på... Anonymkode: 0bc01...52f Hæ? Har det rabla for deg? Fått i deg for mye akevitt? Jeg tror slettes ikke på Sissel Grana, jeg har null tro på dyretolker. Mener du hun jeg siterte spør jeg jo om hun kødder!
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #16 Skrevet 27. desember 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bør ikke denne tråden flyttes? Dette har mer med tro på overnaturlige ting å gjøre enn om kjæledyr. Men siden vi er her: Husker en historie der denne dyretolken (eller var det en av de andre kjente?) "hjalp" til med å prøve å finne et savnet dyr. Og der dyret visstnok fortalte om et rødt hus. Eller var det annen farge? Dyret kunne uansett ikke se huset som "rødt" på samme måte som oss mennesker. Komplett vitenskapelig umulig. Poenget er at disse dyretolkene ofte tillegger dyrene menneskelige følelser, syn og forventninger. Og at de tar seg grisegodt betalt. Anonymkode: 0bee2...adc Dette har jeg også opplevd. En dyretolk oppfattet at katten min var "inni noe rødt", og den nærmeste naboen har en rød fjøs som ikke er i bruk, som det er veldig sannsynlig at hun var inne i på utferden sin. Observerte henne senere i dette området også. Har du hatt dyretolk til noe dyr kanskje? Anonymkode: 0bc01...52f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #17 Skrevet 27. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Interessant innspill, hva baserer du det på? Har hun snakket med et dyr du eier? Anonymkode: 0bc01...52f Hun påstår å ha snakket med min hund. Det har seg slikt at jeg også kan snakke med dyr og Tassen hevder at ingen hadde vært å snakket med han i det tidsrommet som Sissel påstår å ha snakket med han. Jeg sa det til henne og da hevdet hun at jeg ikke kunne snakke med dyr. Neivel, men hvorfor kan ikke jeg det, når du hevder å kunne det? Det var på nippen til at hus sa at ingen kunne det, men måtte bare bite i seg den setningen. Anonymkode: 56cb8...70d
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #18 Skrevet 27. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: På et raskt søk finner jeg nå flere blogger og forumposter med overveiende positive tilbakemeldinger på ikke bare henne men også andre dyretolker. Innimellom finner jeg en og annen som kaller det humbug som aldri har prøvd det, og enkelte som syns at det tolken fikk inn kunne stemme på et hvilket som helst dyr. Selv har jeg ikke prøvd Grana, men jeg har prøvd Sissel Hufthammer, Lillian Røssland og Merete Jacobsen, og er veldig fornøyd med alle tre. Alle fikk inn ting de umulig kunne vite på forhånd og ingen snakket om rosa halsbånd. Men jeg vet om en hund som noen hadde dyretolk til, som ønsket seg et bredt og godt halsbånd. Eieren fortalte meg at de faktisk ikke hadde halsbånd til hunden for tiden, men brukte et tau.... Anonymkode: 0bc01...52f Hundene ville vel helst ønsket seg en sele som ikke rykker og napper i halsen... evt. å få gå løs... ikke halsbånd vel! Jeg kjenner Sissel Grana personlig og er ikke begeistret eller overbevist. I det hele tatt. For å si det sånn. Anonymkode: def36...405 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #19 Skrevet 27. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har jeg også opplevd. En dyretolk oppfattet at katten min var "inni noe rødt", og den nærmeste naboen har en rød fjøs som ikke er i bruk, som det er veldig sannsynlig at hun var inne i på utferden sin. Observerte henne senere i dette området også. Har du hatt dyretolk til noe dyr kanskje? Anonymkode: 0bc01...52f Tror ikke du forsto innlegget mitt (?) Din katt kan ikke formidle (om den kan snakke med dyretolk eller ei) at den er" inne i noe rødt". En katt ser ikke rødt som noe rødt. Skjønner? Katter ser ikke farger slik som oss. Det er på disse områdene dyretolkerne avslører seg som humbugmakere. De tillegger dyrene menneskelige egenskaper og følelser. Mod? Vær så snill å flytte denne tråden? Anonymkode: 0bee2...adc 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #20 Skrevet 27. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun påstår å ha snakket med min hund. Det har seg slikt at jeg også kan snakke med dyr og Tassen hevder at ingen hadde vært å snakket med han i det tidsrommet som Sissel påstår å ha snakket med han. Jeg sa det til henne og da hevdet hun at jeg ikke kunne snakke med dyr. Neivel, men hvorfor kan ikke jeg det, når du hevder å kunne det? Det var på nippen til at hus sa at ingen kunne det, men måtte bare bite i seg den setningen. Anonymkode: 56cb8...70d Hehe, men hadde du betalt henne mange, mange tusen kroner for å gå på kurs hos henne først, hadde hun sikkert trodd på deg. Anonymkode: 0bee2...adc 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå