Gå til innhold

er det vanlig åpningstider i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig åpningstider i morgen på alt? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: cc98d...ef2

Gjest KlippKlapp
Skrevet

Nei. Noen har vanlige åpningstider, andre har kortere i romjulen.

Skrevet

Noen steder har de kortere åpningstid i romjula. Her jeg bor åpner butikkene en time seinere enn vanlig og stenger to timer tidligere.

Anonymkode: f27ac...a3c

Skrevet

Kjøpesenteret jeg jobber på stenger kl 18 hver dag i romjulen, istedet for 20.

Anonymkode: 5d7b3...6e3

Skrevet

Konklusjonen her er at du må sjekke åpningstidene på stedet du skal til :)

• Liker 4
Skrevet
30 minutter siden, hobbykokken skrev:

Er det vanlig åpningstider i morgen på alt? 

Ikke på alt nei, - det er best at du sjekker aktuelle steder selv :) 

Skrevet

Unnskyld hvis jeg oppfattes som frekk, men hvor vanskelig er det egentlig å bruke google? Det er så mange tråder her om åpningstider etc. Det er jo virkelig mye lettere å google enn å opprette tråd på KG. 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Lista skrev:

Unnskyld hvis jeg oppfattes som frekk, men hvor vanskelig er det egentlig å bruke google? Det er så mange tråder her om åpningstider etc. Det er jo virkelig mye lettere å google enn å opprette tråd på KG. 

Du oppfattes vel heller som dum fremfor frekk. Det er fryktelig mange butikker/spisesteder/etc som ikke har gjeldende åpningstider i romjulen oppført på nett. 

Så nei, det er slettes ikke alltid mye lettere å google enn å opprette en tråd på KG. 

Anonymkode: de7ae...1e5

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du oppfattes vel heller som dum fremfor frekk. Det er fryktelig mange butikker/spisesteder/etc som ikke har gjeldende åpningstider i romjulen oppført på nett. 

Så nei, det er slettes ikke alltid mye lettere å google enn å opprette en tråd på KG. 

Hyggelig med personangrep :)

Det er ikke akkurat stor sjanse for at noen her på KG vet hvilke åpningstider en bestemt butikk på plass X har. 

Hvis man ikke finner noe på nett, tar man direkte kontakt. Det er jo mye lettere. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Lista skrev:

Hyggelig med personangrep :)

Det er ikke akkurat stor sjanse for at noen her på KG vet hvilke åpningstider en bestemt butikk på plass X har. 

Hvis man ikke finner noe på nett, tar man direkte kontakt. Det er jo mye lettere. 

Jepp, det er jo mye lettere å ta kontakt med den aktuelle butikken 2. juledag når klokken er over 22 i stedet for å spørre på KG. Jeg viser til den første setningen i det forrige innlegget mitt. 

Det er for øvrig helt ordinære mennesker som vandrer på KG, og dersom man ikke bor på et veldig lite sted er det stor sannsynlighet for at det er mange som bor i den samme byen som trådstarter. Av disse kan det godt hende at noen er klar over hva som er gjeldende for en spesifikk butikk. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...