Gå til innhold

lønner det seg å bruke krem jevnlig eller ha opphold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke logisk at huden venner seg til ingredienser om de tilføres daglig jevnlig over lang tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lært at en skal bytte litt på kremer av og til for å få mest utbytte av dem.

Selv så er jeg elendig til å bruke kremer, klarer å være flink i korte perioder.. MEN! Jeg synes faktisk at huden min holder seg best om jeg bare smører ved behov.

Huden min holder seg veldig bra for alderen.

Skrevet

Jeg fikk en rituals kalender av mamma, og i den har jeg fått mange sånne små ansiktskremer. Har egentlig aldri brukt ansiktskrem før, men siden jeg fikk de så har jeg brukt de. Stod på badet istad og smurte ansiktet og lurte på om det egentlig var lurt å bruke dem, jeg vil jo ikke fortsette når de er tomme, men om huden blir avhengig av det så suger det jo litt. Har jo ikke hatt tørr hud før. Men de lukter godt da, og det er litt velvære følelse å ta det på. 

Skrevet

Kun ved behov. Både mor og mormor har fulgt denne metoden i alle år, og begge har hud som ser mye yngre ut enn den er. 

Bruker riktignok alltid dagkrem, for å få sminken til å sitte jevnt, og for å beskytte mot sol. Men lar huden puste så snart jeg kommer hjem 

Bruker også kremer innimellom kun for velvære. Så lenge man ikke lar huden bli vant med å få tilført fukt går det helt fint. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...