Gå til innhold

Hudfarget leppestift...ikke for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt 3 hudfargede leppestifter nå, og jeg tror egentlig ikke at hudfargede leppestifter passer til meg i det hele tatt :evil:

Brukt 600 kr på leppestifter som jeg bare må legge vekk, og det er litt surt.

Finnes det noen hudfargede leppestifer som har en annen 'grunn-nyanse' i seg (kaller det det vi :tunge1: )?.

Alle disse leppestiftene blir blå på leppene mine...

Ser helt forferdelig ut, og det virker som om det er mye lilleskjær i dem.

Hva slags leppestift skal jeg lete eller spørre etter?

En med rosatoner i?

Hmmm...

Kanskje jeg liksågodt kan gi opp mitt håp med at hudfarged leppestift skal passe meg i det hele tatt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fått proff hjelp når du handler? Gå på Steen & Strøm.

Skrevet

Ikke kjøp hudfarget. Lepper er ikke hudfarget. det blir ikke pent samme hvor mye du prøver. Lepper er rosa eller røde i forskjellige nyanser. Min favoritt er Elisabeth Ardens eight houer crem. Den finnes også som lippstick. Ingen farge i det hele tatt. Men gir så mye til den opprinnelige fargen du har. Super lekkert! På linje med blank neglelakk på fingrene.

Skrevet
Har du fått proff hjelp når du handler? Gå på Steen & Strøm.

Har egentlig ikke det.

Burde det hvis jeg skal prøve enda en leppestift nå!

Syns noen kler den kjempe bra, og jeg er ganske mørk så hvorfor skal ikke jeg kle den? :sur:

Skrevet

Jeg liker også å bruke hudfarget leppestift noen ganger, jeg bruker som regel lyse rosa farger til vanlig. Når jeg vil ha hud farget leppestift bruker jeg og pudre leppene mine før jeg tar på lys rosa leppestift/lippgloss, får da den lyse fargen jeg vil ha.. Du kan jo prøve om det funker, visst ikke får du ta deg en prat med en dame på parfymeriet :wink:

Skrevet

Hudfarget lipgloss gir et mye bedre resultat. Prøv Super lustrous lipgloss fra Revlon i fargen Toast to shine, den er kjempefin

Gjest LoisLane
Skrevet

Kanskje jeg liksågodt kan gi opp mitt håp med at hudfarged leppestift skal passe meg i det hele tatt :(

Gjør det. Jeg har ennå til gode å se NOEN som kler hudfarget leppestift.

Skrevet

Og jeg kan fortsatt ikke finne en butikk i kristiansand som fører hudfarget leppestift :roll:

Skrevet

Takk for tips alle.

Skal sjekke ut noen leppestifter til og prøve tipset herifra.

Men det kan vel være at jeg rett og slett ikke kler denne fargen :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Bruk en lys rosa lippgloss oppå leppestiften din, så blir den nok flott. Synd å sette de vekk når du har betalt så mye for de.

Skrevet
Takk for tips alle.

Skal sjekke ut noen leppestifter til og prøve tipset herifra.

Men det kan vel være at jeg rett og slett ikke kler denne fargen :)

Yepp. Smart tenkt :-) jeg har ikke sett noen som kler det jeg....

Skrevet

Yepp. Smart tenkt :-) jeg har ikke sett noen som kler det jeg....

Det har jeg :)

Skrevet

Jeg har også lett etter hudfarget leppestift - men jeg kler dem heller ikke. Det får meg til å se ut som et lik med gule tenner. Synes hudfargete leppestifter med ørlitte rosa i blir det peneste på meg, så jeg tror det er et godt tips å blande den med en rosa gloss eller leppestift.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...