AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 Hallo, og god jul alle sammen! Jeg har et spørsmål rundt en fyr som jeg har blitt litt "hekta" på, men kanskje tror jeg burde holde meg unna... Greia er den at vi møttes ute på byen i sommer etter å ha matchet på tinder. Hadde skikkelig kjemi og det endte med sex første kvelden. Etter dette datet vi 2 ganger (uten sex) og det var veldig hyggelig. Begge dro på sommerferie etter dette og når vi begge var hjemme ble det rart. Han sier ofte at vi må møtes, gjøre det ene og andre, men følger sjeldent opp. Kan ikke når jeg har spurt. Kun kontakt via snap. Jeg følte at han bare hadde meg på gress, så ga f i hele han, men så begynte vi å snappe igjen og nå spurte han hva jeg skulle i kveld. Jeg kunne ikke i dag, men ble selvfølgelig kjempe glad! På en annen måte føler jeg at han spør meg nå fordi ingen andre kan og han spør alltid på sparket fordi jeg er siste valget... Grunnen til at jeg tenker det er fordi jeg tenker han kunne planlagt hvis han ville se meg, han kunne prøvd mer, han kunne vært mer tilgjengelig alltid og at han hadde likt facebook/insta-ting jeg la ut. Hva gjør jeg? Anonymkode: 3f4e6...138
Sheherasade Skrevet 26. desember 2016 #2 Skrevet 26. desember 2016 Jeg er nok enig i at han nok har deg som siste alternativ. Alt tyder på at han egentlig ikke er så veldig interessert. Spørsmålet er da om du godtar dette eller ikke. Begynner du å få følelser for ham og ønsker noe mere bør du nok kutte kontakten av hensyn til dine egne følelser og verdighet. Om du synes det er OK å ha en for litt booty call er det jo helt greit. 1
Gjest MadameDeRosa Skrevet 26. desember 2016 #3 Skrevet 26. desember 2016 Jeg hadde nok ikke lagt noe tid eller energi i denne fyren. For alt du vet, bruker han deg som utroskapsløsning. Vet du om han er singel? Hva vet du egentlig om han? Det virker som han ser på deg kun som en han kan ringe når det passer han for litt kos. Beklager, men det er nok bare sånn det er. Bruk tida på noe annet enn han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå