AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #1 Del Skrevet 26. desember 2016 Har noen av dere noen i vennekretsen som har dødd på Utøya, eller som overlevde Utøya? Kjenner dere noen som kjenner noen derfra? Anonymkode: 1834b...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #2 Del Skrevet 26. desember 2016 Hallo? Dytter tråden... Anonymkode: 1834b...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #3 Del Skrevet 27. desember 2016 Det er jo sikkert en del som har det. Men hvorfor spør du? Tror ikke akkurat det er så mange som har lyst å rippe opp i det uten videre... Anonymkode: 1de30...b4e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #4 Del Skrevet 27. desember 2016 En av mine næreste venner overlevde Utøya. Skjønner ikke hvorfor du spør. Anonymkode: b6113...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #5 Del Skrevet 27. desember 2016 Jeg mistet datteren min. Forstår ikke hvorfor du lager en tråd om det og jeg forstår ihvertfall ikke hvorfor du dytter på tråden og roper Hallo. Ufølsomme drittsekk! Anonymkode: ebfd4...4d7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå