Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #1 Skrevet 1. desember 2004 Har tenkt å legg inn silikon, og lurer på å gjøre det på klinikk Stokkan i Trondheim. Noen som har erfaringer? Prisen er 27 000,-, står det på internett, men hva med re-operasjoner om noe skal gå galt/bli mislykket? Klinikker i Oslo-området ordner opp gratis...
Saga Skrevet 1. desember 2004 #2 Skrevet 1. desember 2004 Søk litt rundt på forumet (Stokkan). Det har vært oppe før tror jeg.
Dina Skrevet 3. desember 2004 #3 Skrevet 3. desember 2004 Jeg ble operert på Klinikk Stokkan i Trondheim i september i fjor! Jeg ble operert av Frode Samdal, og la implantatene inn via brystvortene. Jeg er utrolig godt fornøyd, og anbefaler KS på det varmeste! Arrene er knapt nok synlige, og jeg syns jeg ble veldig godt tatt vare på både i forbindelse med operasjonen og etterpå! Når det gjelder garantier ifm at noe evt kan gå feil under operasjonen, så spurte jeg ikke spesielt om det. Regner med at man kan "reklamere" på en puppeoperasjone som på alt annet! Kjøpsloven vet du.....
NorthFace Skrevet 3. desember 2004 #4 Skrevet 3. desember 2004 Kjenner ei som fikk en veldig fin og flat mage etter et besøk på Klinikk Stokkan og hun var veldig fornøyd med de som gjorde jobben der.
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #5 Skrevet 15. desember 2004 Kjenner ei som har kjøpt seg pupper der, og hun er kjempefornøyd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå