Gå til innhold

Daten oppdaget at jeg sjekket LinkedIn-profilen hans. Flaut?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Burde jeg bli flau? Takk for at du sjekket LinkedIn profilen min skrev han på snap. Jeg er rød som en hummer...

Endret av aiba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Uff da. Gjør det noe da? Hvorfor sjekket du den btw? 

Skrevet

Han ble nok smigret :)

Anonymkode: d0f95...3ee

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, aiba skrev:

Burde jeg bli flau? Takk for at du sjekket LinkedIn profilen min skrev han på snap. Jeg er rød som en hummer...

Hvordan så at du hadde gjort det?

Sjekket du fra pc uten å være logget inn på noen sosiale medier som FB el.l.?

Kan man se hvem som sjekket KinkedIn profilen, også når man sjekker dette fra pc uten å være logget inn noe sted?

Anonymkode: 342d4...f1e

Skrevet
4 minutter siden, aiba skrev:

Muligens liker han ikke overnysgjerrighet...

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan så at du hadde gjort det?

Sjekket du fra pc uten å være logget inn på noen sosiale medier som FB el.l.?

Kan man se hvem som sjekket KinkedIn profilen, også når man sjekker dette fra pc uten å være logget inn noe sted?

Jeg måtte logge inn på min egen LinkedIn profil for å se og da så han det automatisk 😰

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han ble nok smigret :)

Anonymkode: d0f95...3ee

Håper det:)

• Liker 1
Gjest AnonymBrunkrem
Skrevet

Klart det er flaut å bli bustet i gold-digging. Hvis ikke hadde du jo ikke vært flau nå.

Skrevet
Akkurat nå, aiba skrev:

Jeg måtte logge inn på min egen LinkedIn profil for å se og da så han det automatisk 😰

:troest: men hvorfor? Jeg har opplevd dette selv og lurer litt på hva min LinkedIn profil vil være interessant for, annet enn ved headhunting etc. 

Skrevet

For en dust! Det er han som burde være flau, sånt kommenterer man ikke.

Anonymkode: bde81...316

• Liker 3
Skrevet (endret)
2 minutter siden, canacas skrev:

:troest: men hvorfor? Jeg har opplevd dette selv og lurer litt på hva min LinkedIn profil vil være interessant for, annet enn ved headhunting etc. 

Googlet han og da kom den opp. Han er fra et annet land og venninna mi sa man ikke kan stole på at gutter fra det landet virkelig har den jobben de sier fordi de ofte er ulovlige i Norge. Jeg har god formue, er ingen gold digger. Og Googlesøk beviste hun tok feil

Endret av aiba
  • Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For en dust! Det er han som burde være flau, sånt kommenterer man ikke.

Litt prippen?

Anonymkode: de4c2...160

• Liker 1
Skrevet

Off topic: kan man se om noen har besøkt ens konto der? Også hvis man ikke er logget på Linkedin men besøker en profil via Google?

Anonymkode: 4edf1...d5e

Gjest Frederik
Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBrunkrem skrev:

Klart det er flaut å bli bustet i gold-digging. Hvis ikke hadde du jo ikke vært flau nå.

Er ikke gold-digging, hun skulle jo bare sjekke om fyren snakket sant når det kom til jobb.

Til TS: Ingenting å vær flau over. Bare si du googlet han av nysgjerrighet og ikke lette etter noe spesielt. 

Endret av Frederik
Skrevet

Klart man googler dem man snakker med. Du danner deg et bilde av de digitale spor dem har etterlatt seg. Og hvis du har en anledning til å CVen, så gjør man jo det.

Sånn går det når folk vil publisere så mye om seg selv på nett!

Anonymkode: 4fa59...227

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Off topic: kan man se om noen har besøkt ens konto der? Også hvis man ikke er logget på Linkedin men besøker en profil via Google?

Nei, kun hvis man er logget på Linkedin. Og ikke alltid da heller, hvis man f.eks. har en Premium-konto.

Skrevet

En jeg datet tidligere, sjekket min Linkedin profil. Jeg tenkte at hun må ha stalket meg... obviously :P 

Anonymkode: 31b10...3d5

Skrevet

Kan de finne ut om man bare sjekker gjennom google?

Anonymkode: c5621...3c2

Skrevet

Jeg får varsel når noen er på min profil, men ikke alltid jeg kan se hvem det er. 

Men altså, LinkedIn er for profesjonelle forbindelser og nettverk. Å verifisere en person er innafor, men bruke det for å "stalke" en ny flamme, er ikke det litt krampeaktig? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke har bruker så ser du tilnærmet nada.

Ellers er det valg du gjør som avgjør om det synes hvem som har vært innom og lest/tittet. Uansett får eier av profilen beskjed om at noen har vært innom.

Anonymkode: 39b54...f58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...