Gå til innhold

Bruker mange folk narkotika?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mange folk som bruker narkotika?
Jeg bruker ikke narkotika og er anti narkotika, men vet at noen mener mange bruker narkotika. Gjør dem egentlig det?
Jeg vet ikke, men hvor mange bruker egentlig narkotika? :klo:
Det er jo ikke lov, usunt er det også skrives det... 

Anonymkode: 743a0...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs hva du mener med narkotika. Inkluderer du hasj i narkotika-båsen?

Jeg tror det er en del som har eksperimentert med fest-dop, de har funnet høye ankomster av MDMA (ecstasy) i Oslo-kloakken. Sopp.. som finnes i naturen, ligner på LSD har jeg hørt. Amfetamin er også ikke altfor uvant. Beroligende brukes i stor grad, trekant-dop. Alkohol er overalt. Cannabis er også overalt.

Det er ikke lov å kjøre over 60 i 60-sone, men det er likevel mange som tar en "spansk en" i ny og ne i trafikken. Tror det er slik med narkotika og, de du ser på gaten er rusmisbrukere som har mistet kontrollen, plenty av mennesker som holder rusmisruk under kontroll. Det er til en viss grad naturlig å ruse seg. Heldigvis har vi ikke så stort forbruk av de virkelige ille, som heroin, tror jeg. I Midtøsten er heroinbruken formidabel.

Masse å ta av.

Anonymkode: b31e5...ffc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørs hva du mener med narkotika. Inkluderer du hasj i narkotika-båsen?

Jeg tror det er en del som har eksperimentert med fest-dop, de har funnet høye ankomster av MDMA (ecstasy) i Oslo-kloakken. Sopp.. som finnes i naturen, ligner på LSD har jeg hørt. Amfetamin er også ikke altfor uvant. Beroligende brukes i stor grad, trekant-dop. Alkohol er overalt. Cannabis er også overalt.

Det er ikke lov å kjøre over 60 i 60-sone, men det er likevel mange som tar en "spansk en" i ny og ne i trafikken. Tror det er slik med narkotika og, de du ser på gaten er rusmisbrukere som har mistet kontrollen, plenty av mennesker som holder rusmisruk under kontroll. Det er til en viss grad naturlig å ruse seg. Heldigvis har vi ikke så stort forbruk av de virkelige ille, som heroin, tror jeg. I Midtøsten er heroinbruken formidabel.

Masse å ta av.

Anonymkode: b31e5...ffc

Hva er det? Er det da man får i svar: "just google it"?
Ja, hasj er jo narkotika det og, eller? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kjøper narkotika på gata, andre på apoteket. Mange får narkotika på sykehus.Tobakk, te, kaffe og kakao kvalifiserer også som narkotiske stoffer når man først skal gå nøye til verks, så da blir det veldig, veldig mange som bruker narkotika hver eneste dag, både hjemme og ute; mange gir sågar barna sine narkotika i form av cola eller sjokolade.

Så ja - mange, så og si alle, har brukt, bruker, kommer til å bruke narkotika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Tsunade skrev:

Noen kjøper narkotika på gata, andre på apoteket. Mange får narkotika på sykehus.Tobakk, te, kaffe og kakao kvalifiserer også som narkotiske stoffer når man først skal gå nøye til verks, så da blir det veldig, veldig mange som bruker narkotika hver eneste dag, både hjemme og ute; mange gir sågar barna sine narkotika i form av cola eller sjokolade.

Så ja - mange, så og si alle, har brukt, bruker, kommer til å bruke narkotika.

Øh... ok? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man snakker om dop som man bruker for å ruse seg- så har det vært sagt tidligere at Oslo er verdens dopings- hovedstad. Dvs at vi har vært kåret i utenlandske medier. Vet ikke hvor mange. Men nå er vel narkotika- trafikken vært ganske stor i internasjonal skala, IDK? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange som bruker narkotika, vil man aldri finne ut, med mindre man tar en overasskelse urinprøve av hele Norges befolkning, men tar du deg turen til Oslo og får noen venner der, vil du ikke bli sjokkert i lengden når du finner ut at 90% av de nye bekjentskapene dine har prøvd, eller bruker noe form for narkotia. 

Mitt første møte med narkotika var vel på en hjemmefest i en alder av 17, hasj og kokain og veien forsatte til jeg begynte å jobbe med en som brukte narkotika i helgene for å slappe av. De fleste som prøver er unge folk som er nysgjerrige, men disse hardbanka menneskene som sitter på gata er det kanskje ikke så mange av, dersom man skal se på Oslos befolkningstall. 

Nei, det er ikke lov, men weed kunne fint ha vært lovlig under strenge restriksjoner (og for dere som vil diskutere dette, lag en ny tråd, jeg orker ikke å diskutere det med dere), og det blir som en sier over her; fartsgrensen er 60, og man kjører som regel i 60 men enkelte ganger tar man en spansk og kjører i 70. Det finnes så mange grupper i Oslo som selger dop, så man vil uansett alltid få tak på noe. 

For å gi deg et eksempel, skulle ta ut noen penger fra minibanken og plutselig stod det en fyr der og spurte om jeg ville kjøpe noe weed midt på lyse dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...