rutti Skrevet 1. desember 2004 #1 Skrevet 1. desember 2004 Åssen smykker og armebånd skal dere ha????
Bokalven Skrevet 1. desember 2004 #2 Skrevet 1. desember 2004 Aner ikke... Må se hvordan kjolen blir først!
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #3 Skrevet 2. desember 2004 Jeg skal ha tiara, øredobber og ring. Intet annet.
smilepia Skrevet 2. desember 2004 #4 Skrevet 2. desember 2004 Jeg skal ha et enkelt perlekjede jeg arvet etter min farmor. Har aldri brukt det før, og gleder meg veldig til å kunne bruke det i bryllupet da min farmor betydde enormt mye for meg. Siden det blir perler rundt halsen, skal jeg kjøpe matchende dobber til ørene. I tillegg har jeg kjøpt en tiara med perler som matcher kjolen utrolig bra. (Håper bare jeg får satt opp håret slik at jeg kan bruke den) Utover disse tre skal jeg ikke ha på noe annet enn gifteringen :-) -Smilepia-
Smiling Skrevet 2. desember 2004 #5 Skrevet 2. desember 2004 Jeg hadde familiens perle-tiara som alle brudene i familien har brukt siden bestemoren min giftet seg. I tillegg hadde jeg et perlekjede (sånn med perler tredd på "usynlige" tråder) som jeg hadde kjøpt da jeg var på "oppdagelsesreise" i Asia sammen med bestevennindene mine, forlovelsesringen (hvitt gull med diamant) jeg fikk da kjærsten min fridde, og gifteringen (også i hvitt gull). Veldig gode minner knyttet til alle smykkene, og det var superstas å kunne bruke dem på bryllupsdagen.
Cajsa Skrevet 2. desember 2004 #6 Skrevet 2. desember 2004 Jeg har fått laget øredobber og armbånd fra denne Smykkedesigneren De passe spesielt til kjolen min, med ferskvannsperler, krystaller i isblått og ett blankt krystallhjerte på armbåndet. Har dessverre ikke noe bilde.. Men de er veldig fine!
Arwen Skrevet 2. desember 2004 #7 Skrevet 2. desember 2004 Jeg har ett svevekjede med perler og strass. Enkle perleøredobber. Skal ikke ha armbånd.
Augustbrud02 Skrevet 4. januar 2005 #8 Skrevet 4. januar 2005 Jeg hadde perleøredobber, perlekjede med liten perle-dråpe foran, tiara (selvlaget) med perler, og armbånd med perler. I tillegg hadde jeg en del små "diamanter" i håret. Her kan pynten sees: http://www.home.no/augustbrud02/bilder/bruden3.jpg http://www.home.no/augustbrud02/nyebilder/...for_kirken1.jpg
TeddyToria Skrevet 4. januar 2005 #9 Skrevet 4. januar 2005 Har ikke bestemt meg helt for akkurat hvilken design jeg skal gå for, tenker jeg vil finne kjolen først, men vet at jeg ønsker å ha et armbånd, ørepynt og halskjede - kanskje en helt enkel tiara.
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #10 Skrevet 4. januar 2005 HEISAN OG HOPP !! Jeg tror faktisk ikke at jeg skal ha annet enn ørepynt. Ja, også gifteringen selvsagt. Har valgt en Rembo Styling kjole ( Maite ), og føler ikke da at jeg trenger mer pynt - bortsett fra sløret da.
Cathie Skrevet 4. januar 2005 #11 Skrevet 4. januar 2005 Jeg har smykke, armbånd og øredobber fra pilgrim i "strass" også tiara også slør da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå