Gå til innhold

Forespørsler fra menn som har kjæreste?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å bli sjekket opp av folk som har kjæreste eller er gift?
Jeg syntes virkelig ikke det. Jeg må innrømme at jeg syntes synd på de som har en sånn kjæreste som regelrett sjekker opp en annen dame enn dem, når de er i et kjæresteforhold. Noe som slemt. :hakeslepp: Det står mye mer respekt av dem som ikke skjuler at dem har kjæreste, eller som viser at de er glad i de dem er sammen med i stedet for sitte med noen de mener/påstår er kjæresten deres for å kritisere kvinner som åpenbart har sagt nei til å treffe dem!!! 

Altså, hallo! Hvordan reagerer de gifte kvinnene på dette? Noe så slemt. :hakeslepp: 

Anonymkode: 9e309...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er gift, og håper mannen min ikke sjekker opp andre damer hverken på byen eller andre steder. Men har også blitt sjekket opp av gifte menn selv. Syns det virker som at dette er mer utbredt når man har vært sammen noen år, og at menn som runder 40 er hakket verre på dette området enn de yngre. Mulig jeg tar feil, men at siden jeg er 40 selv så er det få yngre menn som er særlig intr i å sjekke opp meg.

Nå skal det vel sies at det er mange gifte damer som "glemmer" at de er gift også. 

Uansett, utroskap er en uting uansett hvor gammel og om det er menn eller kvinner...

Anonymkode: cf4ff...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er gift, og håper mannen min ikke sjekker opp andre damer hverken på byen eller andre steder. Men har også blitt sjekket opp av gifte menn selv. Syns det virker som at dette er mer utbredt når man har vært sammen noen år, og at menn som runder 40 er hakket verre på dette området enn de yngre. Mulig jeg tar feil, men at siden jeg er 40 selv så er det få yngre menn som er særlig intr i å sjekke opp meg.

Nå skal det vel sies at det er mange gifte damer som "glemmer" at de er gift også. 

Uansett, utroskap er en uting uansett hvor gammel og om det er menn eller kvinner...

Anonymkode: cf4ff...53c

Ja, det er kvinner som glemmer det også - enig med deg, og dere må gjerne forsvare deres menn som er gifte og opptatte til krampen tar dere (og dere har sikkert rett i at en del er trofaste også - for det er vel mest av dem?), men hvis man opplever en "opptatt" mann som meget plagsom så må man få ytre seg å si at nå er det nok og nå holder det uten at dere/de skal skylde på alle andre. Det er ikke alt som er lov i krig og kjærlighet vet dere. Forhåpentligvis stoler dere nok på mannen deres når han er i lag med dere, og jeg håper virkelig det, men det forekommer at de på "utroskapsfronten" ikke er til å stole på - da skurrer det selvsagt når verken du eller han er til å stole på - og å skylde på alle andre for det er skikkelig dårlig gjort. Ta ansvar for deres egne holdninger, moral og hva dere selv gjør er mitt budskap, og det tror jeg de fleste gjør. :) Hvis din mann eller kvinne er ute og har seg med en eller annen og blånekte på at de har vært på bye og festet i ettertid f.eks, så er det ikke rart folk stiller et ganske stort spm.tegn ved det, samtidig kan man skjønne det hvis man tar et skritt og plutselig er utro? I tillegg til det så kan de være at fyren er en skikkelig dust (i følge deg selv f.eks) så det er rett og slett forvirrende. Men selvklart hvis dette bare er noe noen påstår skjønner jeg at du er frustrert, eller oppgitt eller hva du enn er. Da forstår jeg i såfall det - håper virkelig ikke det er sånn for noen egentlig. :) 

Det kommer jo an på hva noen mener er utroskap også. Noen her skrev at utroskap var å skrive til en annen person. Å skrive vanlige ting om en vanlig hverdag var rett og slett utroskap... det er vel ikke utroskap? Men alle er forskjellige og reagerer forskjellig. ;) 

Husk: Dere/du ser og opplever han som kjekk og fantastisk, men det betyr ikke at alle syntes det (uten at man misliker personen for det om). :) 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...