Gå til innhold

GAMES

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg og samboeren skal få besøk av min søster og hennes samboer. Vi sksl drikke vin og spille kort. 

Vi skal spille noe som heter games. Vi har spilt dette med dem flere ganger men jeg og min samboer taper alltid fordi min søster og typen har så sinnsykt bra "hemmelig tegn" og vi har dårlig tegn...

spørsmålet er nå: kan noen hjelpe meg med noe bra vi kan ha som "hemmelig tegn"? Haha😃😃

Anonymkode: f7022...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs hvordan dere skal sitte, men det beste/feigeste er å sitte med føttene nær hverandre under bordet og bare dunke lett borti hverandre.

Anonymkode: ec83e...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det spørs hvordan dere skal sitte, men det beste/feigeste er å sitte med føttene nær hverandre under bordet og bare dunke lett borti hverandre.

Anonymkode: ec83e...628

Hehe,  det var lurt! Spørs om vi får til det med denne sofaen vi skal sitte i.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold kortene slik at du kan vise hvor mange like du har. To fingre bak viser to like, tre fingre viser at du nesten er der. Fire er games☺️👍 (Kanskje det er trikset deres?)

Lykke til. Oppdater gjerne😂

Anonymkode: 4d15c...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hold kortene slik at du kan vise hvor mange like du har. To fingre bak viser to like, tre fingre viser at du nesten er der. Fire er games☺️👍 (Kanskje det er trikset deres?)

Lykke til. Oppdater gjerne😂

Anonymkode: 4d15c...c01

Det var lurt! Så ikke svaret ditt før nå! :(  men vi gjorde slik at man holder kortene med begge hendene, når man fikk 4 like så la vi den ene armen/hånda ned i fanget. Og en hånd på kortene.  Og det funket! 😃 Endelig vant vi også! Hehe😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...