AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 Tenker på de som tar livet av uskyldige mennesker? Jeg tror jo de fleste av oss har en samvittighet.. tenker på Emilie Meng saken feks.. noen burde jo meldt seg! Fornekter de hva som har skjedd? Er de bare psykopater uten et snev av samvittighet? Anonymkode: d8b75...ce3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #2 Skrevet 26. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tenker på de som tar livet av uskyldige mennesker? Jeg tror jo de fleste av oss har en samvittighet.. tenker på Emilie Meng saken feks.. noen burde jo meldt seg! Fornekter de hva som har skjedd? Er de bare psykopater uten et snev av samvittighet? Anonymkode: d8b75...ce3 Jepp. Anonymkode: 85e42...2f8 2
Lanista1984 Skrevet 27. desember 2016 #3 Skrevet 27. desember 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker på de som tar livet av uskyldige mennesker? Jeg tror jo de fleste av oss har en samvittighet.. tenker på Emilie Meng saken feks.. noen burde jo meldt seg! Fornekter de hva som har skjedd? Er de bare psykopater uten et snev av samvittighet? Anonymkode: d8b75...ce3 Jeg kan ikke tro at noen som tar liv, uskyldige eller ikke, har ordentlig mental ro. De feigeste rømmer og gjemmer seg. Mordere. Og de kanskje prøver igjen. Men de må ha et veldig høyt støynivå i hodet, og må slite noe voldsomt med søvn. De andre, soldater, politi evt andre som har drept i selvforsvar, dreper seg selv veldig ofte etter en tid. Dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå