Gå til innhold

Hvordan kan noen ta liv av andre, uten dårlig samvittighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på de som tar livet av uskyldige mennesker? Jeg tror jo de fleste av oss har en samvittighet.. tenker på Emilie Meng saken feks.. noen burde jo meldt seg! Fornekter de hva som har skjedd? Er de bare psykopater uten et snev av samvittighet?

Anonymkode: d8b75...ce3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenker på de som tar livet av uskyldige mennesker? Jeg tror jo de fleste av oss har en samvittighet.. tenker på Emilie Meng saken feks.. noen burde jo meldt seg! Fornekter de hva som har skjedd? Er de bare psykopater uten et snev av samvittighet?

Jepp.

Anonymkode: 85e42...2f8

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke tro at noen som tar liv, uskyldige eller ikke, har ordentlig mental ro. De feigeste rømmer og gjemmer seg. Mordere. Og de kanskje prøver igjen. Men de må ha et veldig høyt støynivå i hodet, og må slite noe voldsomt med søvn.

De andre, soldater, politi evt andre som har drept i selvforsvar, dreper seg selv veldig ofte etter en tid. Dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...