Gjest Overrasket Skrevet 27. desember 2016 #21 Skrevet 27. desember 2016 1 minutt siden, Strixa skrev: Det ville vært mer overraskende om du hadde høyere seksualdrift enn meg... Stein, saks, papir?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 27. desember 2016 #22 Skrevet 27. desember 2016 1 minutt siden, Overrasket skrev: Stein, saks, papir? Foretrekker rock, paper, scissors, lizard, spock
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #23 Skrevet 27. desember 2016 Kvinner er vanvittig mye mer kinky enn menn og har i snitt langt flere sexpartnere og mer sex generelt. Anonymkode: 74443...349
Inwe Skrevet 27. desember 2016 #24 Skrevet 27. desember 2016 Jeg har stort sett hatt mer lyst enn mennene jeg har vært med, og har det til en viss grad i dette forholdet også. Han har nok generelt en større seksualdrift enn meg, men påvirkes mer av utenforliggende faktorer. Han har lite lyst når han feks er sliten, mens min lyst stort sett er den samme. Er han uthvilt og alt rundt er greit har han gjerne 3-4 runder om dagen. Mens jeg liker å ha sex 1-2 ganger daglig (han får meg selvsagt med når han begynner). Så kanskje vi ligger ganske likt. Da jeg vil ha sex selvom hverdagen er slitsom og han vil ha mer sex enn meg når alt går på skinner.
Gorgonzola Skrevet 27. desember 2016 #25 Skrevet 27. desember 2016 På 26.12.2016 den 16.03, AnonymBruker skrev: Eller er det bare min personlige erfaring? Jeg har vært med 5 menn og har sterkere drifter enn samtlige Kvinne 29 Det er, for å si det forsiktig, en viss forskjell på din personlige erfaring og tiår med tung forskning på tusenvis (for ikke å si hundretusenvis) av mennesker rundt dette tema.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå