Gå til innhold

Fler enn meg som har problemer med å innrømme følelser for den det gjelder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir veldig forelsket når jeg først blir det. Og jeg er det lenge. Etter 3 år, i 2010 så sprakk jeg for en og sendte han en melding etter at vi hadde rotet i fylla flere ganger. Hadde ikke sex. Men denne fyren var 10 år eldre enn meg og hadde alkoholproblemer, så han slet når han var edru. Etter det ble jeg det i en kompis, og har vært det snart i 4 år, men følelsene har dødd fordi jeg har blitt betatt av ny. Men jeg vetikke hvordan jeg skal gå frem. Er redd jeg blir evig singel og jomfru.. :( jeg er redd for at han skal bli sint på meg, synes det er creepy og slik.

Anonymkode: eac6f...4c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Psykopater kan ikke elske, alt handler om å vinne over andre. 

Anonymkode: 0ea5a...acd

• Liker 1
Skrevet

Ingen andre som har problemer med dette.

Anonymkode: 95d53...b13

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har psykopater med dette å gjøre? Mener du at jeg skal overvinne?

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

:fnise:

Anonymkode: 1b914...02c

Gjest RealWildOne
Skrevet

Aldri vært noen problem for meg å prate om slike følelser for noen i alle fall, jeg gjør det kanskje i for stor grad, men så blir jeg levende engasjert i alt jeg foretar meg om det er den ene eller andre tingen som engasjerer meg.

Skrevet

Hvis han du nå er forelsket i er verdt å satse på, så synes jeg du skal forklare ham følelsene dine. Kanskje han også har følelser for deg. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, smilo skrev:

Hvis han du nå er forelsket i er verdt å satse på, så synes jeg du skal forklare ham følelsene dine. Kanskje han også har følelser for deg. 

Jeg vet ikke :( traff ham i utlandet. Han tok kontakt med meg. Jeg turte aldri å møte han har angst. Drar jeg dit igjen, vil jeg prøve. Men jeg har ingen anelse, om han gjør dette med flere eller at han bare er typen som er veldig åpen. Men jeg kan se bilder av han noen ganger på insta, kan nesten ikke slutte å se på bilde av han. At jeg kunne få følelser for en som han hadde jeg ikke trodd:( 

Skrevet

Det høres ut som du kanskje bør glemme ham, og heller bli kjent med noen i nærheten som du kan bli glad i. Jeg mistenker at han er en som tar kontakt meg alle. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...