AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 Jeg er mann og synes det er lettere å få napp i det virkelige liv. Vet ikke hva jeg gjør feil på tinder. Har fått høre at jeg e rkarismatisk og har et bra utseende, men allikevel så sliter jeg med i det hele tatt å gå kontakt med jenter der Anonymkode: 506dc...719
Gjest Frederik Skrevet 26. desember 2016 #2 Skrevet 26. desember 2016 Så sjekk opp damer i det virkelige liv.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #3 Skrevet 26. desember 2016 Har hørt at hvis du kler deg i en rosa one-piece med en cigar i munnen blir du som en magnet for damene på tinder. Men fra spøk til alvor. Tinder er for mange bare tidsfordriv. Mn får som regel hundre gager mer inntrykk av en person ved å treffe dem i det virkelige liv. Kom deg ut og sjekk damer. Husk at du slipper å bruke massevis av tid på damer som er redd for sosiale settinger ved å gå ut enn å sitte på tinder. Går ut på byen eller en annen sosial arena siler du ut disse damene. Anonymkode: 47c3c...3a2
pika Skrevet 26. desember 2016 #4 Skrevet 26. desember 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mann og synes det er lettere å få napp i det virkelige liv. Vet ikke hva jeg gjør feil på tinder. Har fått høre at jeg e rkarismatisk og har et bra utseende, men allikevel så sliter jeg med i det hele tatt å gå kontakt med jenter der Anonymkode: 506dc...719 Får du ikke svar eller på hvilken måte sliter du med å få kontakt?
oceangrown Skrevet 26. desember 2016 #5 Skrevet 26. desember 2016 Hvordan få napp på Tinder? Litt flørting/smalltalk. Avtal møtested for kaffe/pils, og hvis du har vært sjarmerende får du nok en god avslutning på kvelden.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #6 Skrevet 26. desember 2016 Forventer du deg for mye der, at jenta skal svare deg raskt osv? Det er ikke slik det fungerer, men det kan virke som noen menn der inne er hårsåre. F.eks. var det en mann som skrev til meg på lillejulaften. Hyggelig det. Vi utvekslet noen meldinger, og jeg ønsker han en fin julefeiring. Vi skulle begge feire med familie. Så, andre juledag så har han slettet matchen. Anonymkode: 94ce7...d3e 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #7 Skrevet 26. desember 2016 Det var også en mann som skrev til meg på morgenen og var veldig glad for at han hadde matchet med meg. Jeg dro på jobb, og etter jobb hadde jeg en avtale, så jeg svarte mannen med en hyggelig melding på kvelden. Han svarte ikke, men slettet meg. Jeg oppfatter det som veldig spesielt at noen menn forventer at man skal stå klar og sende melding på Tinder med en gang til menn man ikke kjenner, når man har et liv ved siden av med familie, venner, fulltidsjobb og fritidsaktiviteter. Anonymkode: 94ce7...d3e 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #8 Skrevet 26. desember 2016 1 time siden, pika skrev: Får du ikke svar eller på hvilken måte sliter du med å få kontakt? Hvordan får man sendt spørsmål til noen før det er match? Anonymkode: f08c5...fb4
pika Skrevet 26. desember 2016 #9 Skrevet 26. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan får man sendt spørsmål til noen før det er match? Anonymkode: f08c5...fb4 Det får man ikke
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #10 Skrevet 26. desember 2016 Støtter de som sier du bør gå ut på byen. Men for all del ikke gå ut alene, da er du sjanseløs på få napp. Man blir sett på som en taper når man er på byen alene. Anonymkode: 067dc...50a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #11 Skrevet 26. desember 2016 36 minutter siden, pika skrev: Det får man ikke Er du sikker, jeg opplevde det at ei gjorde det uten at det var en match. Men det var ikke min type dame så det ble ikke noe møte. Anonymkode: f08c5...fb4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #12 Skrevet 27. desember 2016 Du får ta noen plastiske operasjoner slik at du ser bedre ut på bilder. Det er den eneste måten å gjøre det bedre på. Anonymkode: 1ddbd...ed9
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #13 Skrevet 27. desember 2016 Problemstilling: Jeg får napp i virkelugheten, men sliter med å få napp på Tinder... HALLLLOOOOOOO? *grøsse*. Les din egen problemstilling mann! Hvor mange napp trenger du? Anonymkode: cda31...7ea 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #14 Skrevet 27. desember 2016 1. Vær direkte, uhøytidelig, selvsikker og klar på hva du vil. Sats på å treffe på en av de mange (men langt fra alle!) jentene som, når de er i rett humør, kjøper denne stilen. 2. Skriv og svar alltid med én gang og vær spontan. En fem minutters pause kan være nok til at hun får annet å gjøre og mister interessen. Opplever hun at du tenker lenge over svarene dine ringer 'usikker mann'-alarmen hennes. 3. Ta initiativ til treff tidlig og foreslå å møtes innen kort tid, aller helst i løpet av samme dag. Dette er det som skal til for å forandre tinder fra kjedelig tidsfordriv til spennende, spontant eventyr for disse jentene. Det er på denne måten, med denne typen jenter, det er lett å få napp på tinder. Tinder kan fungere med jenter som er ute etter noe seriøst, verdsetter å bli kjent med en god og dyp samtale, og/eller som dyrker felles interesser. Men da krever det mer energi, tar lengre tid, åpningsreplikken blir ofte alfa omega (nåde deg om du skriver noe som kræsjer med profilteksten hennes!) og fallhøyden blir mye større. Anonymkode: bb585...01b
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #15 Skrevet 27. desember 2016 Du får mindre napp fordi det er litt uattraktivt å være på tinder i det store og hele. Dropp tinder, lev i virkeligheten. Hvorfor skal du ha mest mulig napp forresten? Anonymkode: 0d2f3...228 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #16 Skrevet 27. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du får mindre napp fordi det er litt uattraktivt å være på tinder i det store og hele. Dropp tinder, lev i virkeligheten. Anonymkode: 0d2f3...228 Hvordan kan det i ditt forvirrede hode være uattraktivt å være på tinder for en person som selv er på tinder? Anonymkode: 1ddbd...ed9
Sidsel Skrevet 27. desember 2016 #17 Skrevet 27. desember 2016 Hva skriver du til damene på Tinder da? Man blir jo etterhvert veldig lei av samtaleåpneren: "Hei, du var pen, hvordan går det?" i diverse varianter. Skriv litt om deg selv i profilen din, så hun har noe å spørre om, og tenk på at du stiller spørsmål som kan føre til en givende samtale. Skriv i hele setninger, ikke bare i stikkord, si litt om hva du mener og synes, ikke bare del fakta.
Gjest Lykke_ Skrevet 27. desember 2016 #18 Skrevet 27. desember 2016 Har du en hobby eller noe du kunne tenke deg å bruke fritiden til? Treningssenter? Liker du å gå tur? Danse? Har du hund? Er fort å bli kjent med folk hvis man er med på noe hvor det er andre med lignende interesser. Da har man noe til felles og det er lett å få praten igang. Nå er det jo jul og mange drar ut på byen. Hva med å ta en tur ut der? Bare ikke drikk deg for full, da går sjekkingen som regel dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå