AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 Skal flytte til Trondheim. Er singel jente på 27 år, fått jobb på Tiller. Skal kjøpe leilighet, vil gjerne ta bare en buss uten bytte til jobb. Budsjettet er på maks 2,9 mill. Vil helst ha en 3-roms. Anonymkode: d93e7...eaa
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #2 Skrevet 3. januar 2017 Du får mye for pengene i Trondheim syd (søk på finn). Dette er i området Tiller. Men det er et stykke til sentrum, om du er party girl Anonymkode: 466df...202
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #3 Skrevet 3. januar 2017 Hvis du skal jobbe på Tiller ville jeg sett på Trondheim Sør på Finn, som nevnt over her. Kommer litt an hvor på Tiller du skal jobbe, men det er iallefall stor sannsynlighet for gangavstand både fra Saupstad og Flatåsen. Det er lett å finne billig og fin leilighet i området,men jeg ville gjort en innsats for å finne et sted med bra beliggenhet i borettslag (få gjenboere) og gjerne opp fra bakkeplan. Gode bussforbindelser -og kjapt med taxi hjem fra byen i helgene om du liker å dra ut. Anonymkode: 8a371...d31
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #4 Skrevet 22. januar 2017 På 26.12.2016 den 14.23, AnonymBruker skrev: Skal flytte til Trondheim. Er singel jente på 27 år, fått jobb på Tiller. Skal kjøpe leilighet, vil gjerne ta bare en buss uten bytte til jobb. Budsjettet er på maks 2,9 mill. Vil helst ha en 3-roms. Anonymkode: d93e7...eaa Det er gode bussforbindelser langs hele elgesetergate til TIller. Lerkendal/Elgester er fint om du vil ha nærhet til byen og gode bussforbindelser mot TIller. Vil du ha mye for pengene er Kattem/Heimdal fine steder, men da er det lengre til byen. Anonymkode: 90546...6da
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #5 Skrevet 22. januar 2017 Lade er best. Men på "feil side" av byen ift. Der du skal jobbe. Anonymkode: 210c3...805 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #6 Skrevet 23. januar 2017 Er du singel og ung, bør du bo sentralt. Slik at du ikke trenger å planlegge for å komme deg på kino, og du kan rusle hjem fra byen om kvelden/natta. Som nevnt over, kommer du deg til Tiller med én buss fra sentrum (slipper å bytte). Fra sentrum mot Lerkendal ville jeg anbefalt. Men ikke så mye lenger ut enn Lerkendal. Anonymkode: 3a1bd...86a
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #7 Skrevet 25. januar 2017 Hold deg iallefall langt unna Saupstad, Kolstad og Heimdal Ville heller ikke bodd på Tiller. Var jeg deg ville jeg sett på noe i sentrum Er egentlig bare derfra bussen til Tiller går Anonymkode: 5f704...6c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå