Gjest FarrisBris Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 Hei. Har du noen form for fetisj'er? Har hørt om navle fetisj bl.a. Noen som har det? Ingenting er dumt.
Gjest Underdanie Skrevet 27. desember 2016 #3 Skrevet 27. desember 2016 På Monday, December 26, 2016 den 12.14, FarrisBris skrev: Hei. Har du noen form for fetisj'er? Har hørt om navle fetisj bl.a. Noen som har det? Ingenting er dumt. Jeg har fetish for trange klær, dameklær å helt stram å blanke latexklær og så tenner jeg på kiling.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #4 Skrevet 27. desember 2016 Har sovepose fetish Anonymkode: 7986e...476
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #5 Skrevet 27. desember 2016 Jeg har fetish for rumpehull. Anonymkode: b9296...aa2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #6 Skrevet 27. desember 2016 Finnes visst en fetish der man har hele hodet inn i vaginaen, strussing tror jeg det heter. Anonymkode: 8eba2...6b9
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #7 Skrevet 28. desember 2016 Dama jobbet på hooters da hun studerte i USA for to år siden. De sokkene som var til uniformen blir jeg helt gal av, så det er vel en fetish. Jeg får skikkelig stå bare jeg ser dem i skuffen. Når hun har dem på er jeg helt våt. Sokkene er lange, av bomull og ser strikkede ut på leggen og vanlig på foten. Aldri sett sånne før, men utrolig sexy. Hun har føest hvite men også grå, røde, oransje og svarte. De brukte forskjellige farger gjennom året. Svarte over oransje til halloween for eksempel. Røde under hvite til jul. Elsker å kjenne dem på bena hennes mens vi har sex, eller slikke og kose med dem på føttene hennes. Det er heldigvis helt greit for henne. Anonymkode: 150b6...b6b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå