AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 Pga dette sinnssyke været. En venn skulle kjøre meg men nå tør hun ikke lenger og jeg selv tør ikke kjøre. Jeg skal være på jobb om 4 timer. Det er veldig ille her jeg bor og er redd jeg kanskje ikke kommer meg hjem i kveld når jeg er ferdig. Buss osv går det ikke nå.. Anonymkode: a2604...93f
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #3 Skrevet 26. desember 2016 Du tør å kjøre til jobb? Hva er det verste som kan skje dersom det ikke er forsvarlig å kjøre hjem igjen i kveld? - Jo da må du ligge over. Pauserom m/sofa el.l. Er det mulig? Hvis ikke så kan det være en god ide å ringe den som har vakt som leder på jobben din. Anonymkode: b252f...2b0 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #4 Skrevet 26. desember 2016 Alternativet ditt til ikke å møte på jobb er ugyldig fravær, altså skulk. Gjør som den over skriver - kjør dit, og overnatt dersom det ikke er forsvarlig å kjøre hjem igjen. Anonymkode: 530a8...2b3
Gjest Trolletrine Skrevet 26. desember 2016 #5 Skrevet 26. desember 2016 Jeg skjønner faktisk hva du mener. Jeg skal også på jobb om noen timer, og gruer meg noe helt vanvittig til jeg skal kjøre i dette været. Det jeg virkelig gruer meg til, er å kjøre over en lang og høy bro vi har her på Vestlandet. Men, drar litt tidligere enn normalt, kjører roligere og satser på at det går bra. Jeg stoler på at politiet stenger broen hvis det blir nødvendig, og så skal jeg være obs på vindkast, trær i veien osv. Det går helst bra😬👍🏼 Dra til jobb som du pleier, følg med på bt.no på stengte veier osv, kjør forsiktig,så går dette veldig fint😊
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #6 Skrevet 26. desember 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Alternativet ditt til ikke å møte på jobb er ugyldig fravær, altså skulk. Gjør som den over skriver - kjør dit, og overnatt dersom det ikke er forsvarlig å kjøre hjem igjen. Anonymkode: 530a8...2b3 Værforbehold er stort sett gyldig, ubetalt fravær. Jeg måtte avlyse både jobb og kjøretimer pga jeg var fanget inne i et flomskred for noen år siden, og fikk forståelse fra alle kanter. Anonymkode: a4177...5d9
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #7 Skrevet 27. desember 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Værforbehold er stort sett gyldig, ubetalt fravær. Jeg måtte avlyse både jobb og kjøretimer pga jeg var fanget inne i et flomskred for noen år siden, og fikk forståelse fra alle kanter. Anonymkode: a4177...5d9 Det er da noe annet enn å ikke tørre å kjøre. Anonymkode: 90977...398
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #8 Skrevet 27. desember 2016 Med mindre veien faktisk er helt blokkert eller det er orkan med varsel om at man skal holde seg innendørs grunnet stor fare for liv og helse, så skal man på jobb. Husk at om man ikke drar, så er det en annen stakker som blir kalt inn og som må steppe inn for deg. Det er er ikke veldig populært blant kolleger dersom grunnen bare er at du er redd for å kjøre. Anonymkode: e5209...c30 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå