Gå til innhold

Har dere menn noe imot store lepper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenker da de indre utenfor de ytre.. har vært i langvarige forhold og det har ikke vært et problem. Nå er jeg singel og usikker på meg selv, seksuelt.. vet det er normalt men jeg har komplekser for det og er redd for å bli sammenlignet med andre. 

Anonymkode: 983ee...f14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen har noe i mot det, andre har ikke.. det finnes dessverre like likte fasit på dette, som det gjør på hva penisstørrelse kvinner liker. 

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg tror det er en svært liten prosentandel av menn som har sterke preferanser knyttet til kjønnslepper. Ikke noe å bekymre seg for. Kvinneguiden kan nok oppleves strengere enn virkeligheten. 

Gjest Annetnavn_
Skrevet

Slapp helt av. De færreste menn bryr seg om akkurat det når de ligger mellom to kvinnelår...

Gjest OverMyKnee
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker da de indre utenfor de ytre.. har vært i langvarige forhold og det har ikke vært et problem. Nå er jeg singel og usikker på meg selv, seksuelt.. vet det er normalt men jeg har komplekser for det og er redd for å bli sammenlignet med andre. 

Det har jeg ingenting imot,  liker det faktisk veldig godt. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

100% ærlig. Jeg syns det er deilig og sexy. 

Personlig så har jeg aldri hørt menn snakke ned om et kvinnelig kjønnsorgan fordi de indre er utenfor de ytre. 

Slapp av det er bare usikkerheten din som snakker.

Skrevet

Hva hvis både de yter og de indere er store da, og henger litt "nedenfor"?

Anonymkode: c3681...a52

Skrevet

Takk for svar! Hatt en ons etter bruddet og det gikk bra da😆

Skrevet

Jeg er kvinne, men min erfaring er at menn driter fullstendig i dette, for å si det sånn. Så slutt å ha disse kompleksene, det er helt bortkastet energi.

Anonymkode: 71a77...78f

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Hatt en ons etter bruddet og det gikk bra da😆

Jeg tror det går bra om du finner deg en ny også😉 Jeg hadde ikke brydd meg en døyt om det😊

Skrevet

Erfaringen min er også at menn ikke bryr seg så mye om fitta er visuelt pen og pyntelig. Min ser ikke ut i måneskinn, usymmetrisk, skrukkete og fæl, men har aldri opplevd noe negativt i forhold til det.

Anonymkode: ace45...3e7

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Erfaringen min er også at menn ikke bryr seg så mye om fitta er visuelt pen og pyntelig. Min ser ikke ut i måneskinn, usymmetrisk, skrukkete og fæl, men har aldri opplevd noe negativt i forhold til det.

Anonymkode: ace45...3e7

Den beskrivelsen passer på menn sitt kjønnsorgan også, så da kan de vel ikke klage på dama? :)

Anonymkode: 13501...212

• Liker 1
Skrevet

Ikke kjedelig med store kjønnslepper. Er du trent i tillegg så er det bare wow. 

Anonymkode: 3e417...d94

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den beskrivelsen passer på menn sitt kjønnsorgan også, så da kan de vel ikke klage på dama? :)

Anonymkode: 13501...212

Menn er ikke så vanskelige å tilfredsstille vettu. Fitte er fitte, menn liker det uansett. Kan dessverre ikke si det samme for kvinner... kvinner flest trenger en stor kuk for å bli tilfredsstilt. Altså, kuk er ikke kuk. Menn er nok litt enklere der ja :) 

Anonymkode: fc673...c55

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn er ikke så vanskelige å tilfredsstille vettu. Fitte er fitte, menn liker det uansett. Kan dessverre ikke si det samme for kvinner... kvinner flest trenger en stor kuk for å bli tilfredsstilt. Altså, kuk er ikke kuk. Menn er nok litt enklere der ja :) 

Rart at kvinner flest er sammen med en mann med helt gjennomsnittlig penis da. Tror du de aldri blir tilfredsstilt? Slutt å spre denne forestillingen om at nærmest alle kvinner er size-queens.

Anonymkode: fd825...a00

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rart at kvinner flest er sammen med en mann med helt gjennomsnittlig penis da. Tror du de aldri blir tilfredsstilt? Slutt å spre denne forestillingen om at nærmest alle kvinner er size-queens.

Anonymkode: fd825...a00

Da er det nok mange kvinner som ikke har et helt optimalt sexliv, stakkars. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...