AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 Hei:-) oppdaterte nettopp appen, og nå kommer jeg ikke inn!! Noen som kan hjelpe hva jeg skal gjøre? Er jo faktisk litt krise.. Anonymkode: 90ef7...c04
Ardwinna Skrevet 26. desember 2016 #2 Skrevet 26. desember 2016 Har du prøvd å trykke på "logg inn med en annen konto", og så logge inn på nytt derfra? Det pleier å hjelpe her når spillet tøyser i innlogginga.
Vesentlig Skrevet 26. desember 2016 #3 Skrevet 26. desember 2016 mange som sliter etter oppdateringen. Om det ikke hjelper å skru mobilen av og på, ikke ha noe gående i bakgrunnen og ha bra med minneplass så tipper jeg fort vil komme en løsning i form av ny oppdatering
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #4 Skrevet 26. desember 2016 Baaaaarnslig! Krise du liksom, her får folk hus og verdier ødelagt av urd og du klager over at du ikke kommer inn på pokemongo? Kriiiiise ass, tenk om du mister poengene dine! Anonymkode: 2d7db...ff2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #5 Skrevet 26. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Baaaaarnslig! Krise du liksom, her får folk hus og verdier ødelagt av urd og du klager over at du ikke kommer inn på pokemongo? Kriiiiise ass, tenk om du mister poengene dine! Anonymkode: 2d7db...ff2 Det kunne du spart deg for. Anonymkode: cddbd...149 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå