AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 De melder jo opp i 30-45s/m i kastene her, og folk anbefales å holde seg inne utover dagen. Men hunden må jo på do. Det er ikke så veldig gale ennå så vi tar en lang tur nå, men hvis takpannene begynner å løsne etterhvert vil jeg jo ikke ut. Holder det med bare gå ut i hagen utover dagen? Jeg har nok av konger og andre hjernetrim aktiviteter han kan underholdes med, så det er vel ikke noe krise om han ikke får tatt seg ut fysisk? Anonymkode: ac81f...f14
Lanista1984 Skrevet 26. desember 2016 #2 Skrevet 26. desember 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: De melder jo opp i 30-45s/m i kastene her, og folk anbefales å holde seg inne utover dagen. Men hunden må jo på do. Det er ikke så veldig gale ennå så vi tar en lang tur nå, men hvis takpannene begynner å løsne etterhvert vil jeg jo ikke ut. Holder det med bare gå ut i hagen utover dagen? Jeg har nok av konger og andre hjernetrim aktiviteter han kan underholdes med, så det er vel ikke noe krise om han ikke får tatt seg ut fysisk? Anonymkode: ac81f...f14 Du har nok av konger? Hvor bor du?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #3 Skrevet 26. desember 2016 Du kan jo bare slippe den på utsiden av boligen så den får tisset. Mange dyr er jo alene hjemme mens folk er på jobben og det går jo bra. Må den tisse så merker dere det og følger den ut. Været bryr jo ikke hunden seg om, men det gjør vi. Anonymkode: 62542...958 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #4 Skrevet 26. desember 2016 12 minutter siden, Lanista1984 skrev: Du har nok av konger? Hvor bor du? Vestlandet, her gjør vi som vi vil 😉 Anonymkode: ac81f...f14 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #5 Skrevet 26. desember 2016 Så lenge du ikke lager noen stor ståhei av været så er det sjeldent ay dyr bryr seg. Dersom det blir farlig å gå ute på grunn av løse objekter så hold deg i hagen. Hunden lider ingen nød av å ikke få langtur en dag når det er fare for liv på grunn av vær. Men frys ned masse konger med div godis å lek med den inne så går det bra Anonymkode: 1a1b1...fa0 2
Lanista1984 Skrevet 26. desember 2016 #6 Skrevet 26. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vestlandet, her gjør vi som vi vil 😉 Anonymkode: ac81f...f14 Roger, that;)
Tabris Skrevet 26. desember 2016 #7 Skrevet 26. desember 2016 Jeg bor på vestlandet og nå blåser det ganske heftig her. Jeg bare lufter ham på korte tisseturer, også aktiviserer jeg ham inne med trening og fryst kong.
tørkestativ Skrevet 26. desember 2016 #8 Skrevet 26. desember 2016 Jeg bor også på vestlandet. Kommer ikke til å gå tur med min i dag annet enn et par tisseturer. Hun er livredd ute når det blåser, pga spøkelsesalder. I tillegg så veier hun 4 kg så jeg er livredd for at hun skal blåse av jeg aktiviserer henne med fryst kong og brusflasker med godbiter inni. Så får hun heller ha en rolig og kjedelig dag..ingen har daua av det
SweetM Skrevet 26. desember 2016 #9 Skrevet 26. desember 2016 Vi har allerede vært på langtur i dag. Fant ut at det var lurt å ta den før det begynner å blåse skikkelig. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #10 Skrevet 26. desember 2016 Ble bare veldig nysgjerrig nå, men hva er konger? Anonymkode: 1e61a...6b8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #11 Skrevet 26. desember 2016 https://www.kongcompany.com/da/products/for-dogs/rubber-toys/ Anonymkode: ac81f...f14
Sirah Skrevet 26. desember 2016 #12 Skrevet 26. desember 2016 Bare ta korte tisseturer i hagen når det stormer som værst. En hund klarer seg helt fint en dag eller to som sofagris uten å ta skade av det. Har selv to hunden. Den ene er like lykkelig utendørs uansett vær, mens den andre helst ikke vil ut av døra om det duskregner. Se ann hunden din du TS I storm holder dere dere innendørs bortsett fra tisseturene...
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #13 Skrevet 26. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ble bare veldig nysgjerrig nå, men hva er konger? Anonymkode: 1e61a...6b8 Aktiviseringsleke Anonymkode: 1a1b1...fa0
Gjest Anthrax Skrevet 26. desember 2016 #14 Skrevet 26. desember 2016 Har BC blanding, og hun har vært ute 2 ganger i hagen for å tisse. Gammel dame som er fornøyd med å ligge og slakke seg (men blir en god tur imorgen!)
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #15 Skrevet 26. desember 2016 Har border collie som vil ut på tur uansett vind og vær. Så da går vi på tur da, lengre turer også! Anonymkode: f7342...a70
Acalewia Skrevet 26. desember 2016 #16 Skrevet 26. desember 2016 Har bare slengt bc'en her rett på utsiden av døra for å gå på do. Han tåler en fridag eller to. 😊 For lengre perioder får vi være kreative og finne på ting å trene inne (samt at vi trener i hall 3-4 ganger i uka). Hverken han eller jeg syntes det er noe hyggelig å gå tur i slikt vær.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #17 Skrevet 26. desember 2016 15 minutter siden, Acalewia skrev: Hverken han eller jeg syntes det er noe hyggelig å gå tur i slikt vær. Min elsker det Lucky me! Neida, jeg blir med ut på langtur når han ønsker det, samme om det er drittvær. Anonymkode: f7342...a70 1
Acalewia Skrevet 26. desember 2016 #18 Skrevet 26. desember 2016 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min elsker det Lucky me! Neida, jeg blir med ut på langtur når han ønsker det, samme om det er drittvær. Anonymkode: f7342...a70 Min syntes tur generelt er ganske kjedelig, han, med mindre han får løpe løs med andre hunder. 😛 Vi kan gå kanskje et par km hvor han snuser osv, før han kommer til meg og tigger om arbeid.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #19 Skrevet 26. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Min elsker det Lucky me! Neida, jeg blir med ut på langtur når han ønsker det, samme om det er drittvær. Anonymkode: f7342...a70 Litt forskjell på drittvær og orkan da... Vi var på langtur i formiddag. Nå får han gå inn og ut i hagen som han vil. Men det tar ikke mange minuttene før han skraper på døra og vil inn igjen. Anonymkode: ac81f...f14
xinnia Skrevet 26. desember 2016 #20 Skrevet 26. desember 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo bare slippe den på utsiden av boligen så den får tisset. Mange dyr er jo alene hjemme mens folk er på jobben og det går jo bra. Må den tisse så merker dere det og følger den ut. Været bryr jo ikke hunden seg om, men det gjør vi. Anonymkode: 62542...958 Mynder bryr seg om været.. er det dårlig vær ute så skal de være veldig nødne før de vil en kjapp tur ut.. Resten av dagen sover de 😘
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå