zebb Skrevet 25. juli 2002 #1 Del Skrevet 25. juli 2002 Etter x-antall brownis-stykker sparker lille-babyen noe helt vanvittig. Tror den lille er blitt høy på sukker jeg gitt Håper h*n ikke har noe vondt av det da...Blir kanskje bare en like stor sjokolade-mons som mamman sin når h*n kommer ut? Men deilig å kjenne MASSE bevegelse er nå iallefall sikkert! Klem fra lykkelige Zebb 25+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2002 #2 Del Skrevet 25. juli 2002 Åhhh....jeg gleder meg til å kunne kjenne liv der inne Tror jeg var 18uker på vei sist, kanskje jeg vil kjenne noe tidligere denne gangen? Håper det Husker at det til å begynne med føltes som en boble som sprakk, deretter noe som glei mot innsiden av magen Kjempehærlig! Og spesielt når babyen stikker ut en fot eller hånd som om den vil ut å hilse på....*sukk*...blir helt sjuk jeg nå! Flott å høre at du har en livat krabat der inne Er h*n mye våken om natta da? Kos deg med magen da! Klemmer fra Zafir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 25. juli 2002 #3 Del Skrevet 25. juli 2002 Heisann !! Ja, det ER helt vidunderlig når man kjenner at det er masse liv der inne !! Jeg blir rent misunnelig når jeg hører du forteller :D Får såå lyst på en liten til, Emil har blitt så stor, fyller faktisk 1 år på søndag, og mamma er så stolt !! Når det gjelder din teori om sukker er nok det helt rett :D Emil og ble helt vill når jeg spiste noe med masse sukker eller drakk kalde ting. Det er såå gøy :D Skulle ønske at det var jeg som var gravid Vi satser på å begynne å prøve på nr. 2 rundt juletider :D og det gleder jeg meg til !! Lykke til videre med svangerskapet ditt !! Klem fra Pludre :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zebb Skrevet 26. juli 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 26. juli 2002 Lillebabyen har vært like aktiv i dag. :D Begynner å kjenne det tydelig utenpå magen til og med. Dette er mitt 2. svangerskap, og jeg kjente bevegelse allerede i uke 13. I mitt første svangerskap kjennte jeg ikke liv før i uke 18-19. Så det er stor forskjell ja. Har lenge gått å vært urolig for om jeg kom til å miste, for jeg hadde en SA mellom mine to svangerskap. :cry: I og med at jeg begynnte å kjenne liv så tidlig denne gangen, gikk jeg å ventet på å kjenne bevegelse hver dag. Men det gjorde jeg jo ikke, og ble selvsagt bekymret... Men nå har jeg kommet såpass langt at jeg SKAL kjenne bevegelse hver dag, og det gjør jeg jo også da. Veldig betryggende! :D Når jeg setter meg ned etter en aktiv dag med storebror på 3, så begynner lillebabyen å sparke...Om natta får jeg sove i fred...(men er jo opp på toalettet et par ganger...og da er lille-babyen våken også) Om det er h*n som vekker meg slik at jeg må opp, vet jeg ikke. Klem igjen fra Zebb 26 uker i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå