AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 Men de er også irriterte på at jeg fremdeles ikke har fått napp på arbeidsmarkedet, og går på dagpenger Det morsomme er at enkelte av dem selv er sjefer, og kunne tilbydt meg en jobb. Men det gjør de altså ikke. Istedenfor kritiserer de altså meg for noe jeg ikke får gjort så mye med. Så hva er poenget med å glede seg over og samtidig hate dem som mister jobben sin? Anonymkode: 2e50f...ad1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #2 Skrevet 26. desember 2016 Du er paranoid og tror at hele verden dreier rundt deg. Anonymkode: 90da7...a34 7
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #3 Skrevet 26. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er paranoid og tror at hele verden dreier rundt deg. Anonymkode: 90da7...a34 Typisk svar her inne, igjen: lurer på hvilke folk som er her inne. Til ts: Bare stå på, det er ikke alle som vil andre noe bra her i livet, bare heve seg over det- stå på og det vil ordne seg:) Anonymkode: 640ac...6ed 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #4 Skrevet 26. desember 2016 Hvorfor skal noen tilby deg jobb selv om de er sjef? Bedriften trenger kanskje ikke flere, eller du har feil kompetanse i forhold til behovene dems. Eller kanskje til og med dem synes du ikke er personlig egnet. Du er jo den som må søke på jobber, sjefene gjør ikke det for deg. Åpne søknader er gull verdt! Anonymkode: 7f0d6...7ca 6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #5 Skrevet 26. desember 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal noen tilby deg jobb selv om de er sjef? Bedriften trenger kanskje ikke flere, eller du har feil kompetanse i forhold til behovene dems. Eller kanskje til og med dem synes du ikke er personlig egnet. Du er jo den som må søke på jobber, sjefene gjør ikke det for deg. Åpne søknader er gull verdt! Anonymkode: 7f0d6...7ca Jeg har jobbet i samme bransje som disse sjefene. Så vi har mye til felles:) Men min jobb innebar mye ansvar og oppgaver. Ikke er jeg en utrivelig person akkurat, men veldig flink med folk og kommunikasjon. Jeg jobber i tillegg veldig hardt uten at det går utover humør og tålmodighet. Flere av mine kolleger har fått sympati og tilbud om jobb hos andre, uten å søke stort. Mens jeg må søke og streve ekstra :/ Er virkelig ikke noe gøy å være den som står utenfor. Anonymkode: 2e50f...ad1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. desember 2016 #6 Skrevet 26. desember 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men de er også irriterte på at jeg fremdeles ikke har fått napp på arbeidsmarkedet, og går på dagpenger Det morsomme er at enkelte av dem selv er sjefer, og kunne tilbydt meg en jobb. Men det gjør de altså ikke. Istedenfor kritiserer de altså meg for noe jeg ikke får gjort så mye med. Så hva er poenget med å glede seg over og samtidig hate dem som mister jobben sin? Anonymkode: 2e50f...ad1 Om noen gleder seg over at du har mistet jobben, har du vært en skikkelig drittsekk mot dem, så er du SIKKER på at det ikke er bare noe du tror? 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #7 Skrevet 26. desember 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typisk svar her inne, igjen: lurer på hvilke folk som er her inne. Til ts: Bare stå på, det er ikke alle som vil andre noe bra her i livet, bare heve seg over det- stå på og det vil ordne seg:) Anonymkode: 640ac...6ed Jeg skal jobbe mye med meg selv for å holde hodet oppe:) Dessverre er det folk som teller dager for hvor lenge jeg har igjen av dagpengene, og at de gleder seg over en kommende boligannonse(tror de). Men jeg skal vise de! At jeg tilslutt vil lykkes, og kan gå rakrygget videre i livet. Anonymkode: 2e50f...ad1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #8 Skrevet 26. desember 2016 3 minutter siden, Evilposelos skrev: Om noen gleder seg over at du har mistet jobben, har du vært en skikkelig drittsekk mot dem, så er du SIKKER på at det ikke er bare noe du tror? Det eneste "slemme" jeg må ha gjort, var å flytte inn i bygda dems og kapre storbondens sønn. Feil dialekt har jeg visst og Neida, fra spøk til alvor:) Jeg har ikke vært stygg med noen, men blir behandlet som om jeg var noe fælt noeHar derfor lært at om noen vil bli kjent med meg, så får de komme til meg på eget initiativ. Så på den måten vet jeg hvem som er interessert Er veldig vanskelig å vite hvordan en skal være på et lite sted. Skal en ha personlighet eller er det mer safe å være anonym? Anonymkode: 2e50f...ad1
Mari Y Skrevet 26. desember 2016 #9 Skrevet 26. desember 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men de er også irriterte på at jeg fremdeles ikke har fått napp på arbeidsmarkedet, og går på dagpenger Det morsomme er at enkelte av dem selv er sjefer, og kunne tilbydt meg en jobb. Men det gjør de altså ikke. Istedenfor kritiserer de altså meg for noe jeg ikke får gjort så mye med. Så hva er poenget med å glede seg over og samtidig hate dem som mister jobben sin? Anonymkode: 2e50f...ad1 Isåfall sier det kanskje mer om dem.
Mari Y Skrevet 26. desember 2016 #10 Skrevet 26. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det eneste "slemme" jeg må ha gjort, var å flytte inn i bygda dems og kapre storbondens sønn. Feil dialekt har jeg visst og Neida, fra spøk til alvor:) Jeg har ikke vært stygg med noen, men blir behandlet som om jeg var noe fælt noeHar derfor lært at om noen vil bli kjent med meg, så får de komme til meg på eget initiativ. Så på den måten vet jeg hvem som er interessert Er veldig vanskelig å vite hvordan en skal være på et lite sted. Skal en ha personlighet eller er det mer safe å være anonym? Anonymkode: 2e50f...ad1 Så var der skoen trykket. Ingen skulle kapre storbondens sønn mao?
Mari Y Skrevet 26. desember 2016 #11 Skrevet 26. desember 2016 14 minutter siden, Evilposelos skrev: Om noen gleder seg over at du har mistet jobben, har du vært en skikkelig drittsekk mot dem, så er du SIKKER på at det ikke er bare noe du tror? Tja. Sikker? Finnes mye mobbing på arbeidsplassene, òg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå