AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 jeg har brukt EL-tester til og fra i et år nå. ser på andres resultater at de har 2 streker hele tiden, bare at teststreken har forskjellig mørkhet avhengig av når i syklusen det er. mine EL-tester har med ett unntak vært blendahvite på teststreken. hvis jeg har EL 14 dager før mens slik som er normalt, så får jeg blendahvite tester både den dagen og dagen før/etter. noen kloke hoder som vet hva det kan skyldes? jeg har klart å bli gravid 2 ganger på ca 3 år (2 MA..) så jeg vet jo at jeg må ha EL innimellom iallefall... begge graviditetene var i måneder der jeg ikke testet. Anonymkode: c13b7...96d
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #2 Skrevet 26. desember 2016 Har du positiv test dag 14? Jeg har tette eggledere og litt rar syklus som varier endel. Har el alt fra dag 14 til 19, og 14-20 dager etter el kommer mens. Tester du over flere dager eller kun dag 13-15? Anonymkode: 975a2...bfc
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #3 Skrevet 26. desember 2016 Hvor lang syklus har du da? Og har du regelmessig syklus? Anonymkode: 853f3...c86
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #4 Skrevet 27. desember 2016 hei jeg tester ca fra dag 7 til 21. har ustabile sykluser men stort sett 28-33 dager. får kritthvit test 14 dager før mensen kommer ofså... TS Anonymkode: c13b7...96d
LilleMy1989 Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 Du burde prøve å måle temperatur noen mnd last ned feks Kindara (den bruker jeg og den er bra!) og plott inn der. Da får du vite sikkert om du har el og akkurat når det skjer
My_Lady Skrevet 1. januar 2017 #6 Skrevet 1. januar 2017 Støtter forslaget om å tempe, jeg brukte fertilityfriend appen og ta EL tester hele syklusen/eller til du får positiv test og så negativ igjen. Når tester du for EL? best å teste på ettermiddag/kveld. Billige EL-tester kan kjøpes på Ebay, om du kjøper de fra england så er det ikke så lang leveringstid og jeg stoler mer på de enn fra kina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå