AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 Litt rart og ekkelt spørsmål kanskje Er en stund siden det skjedde nå da... Men jeg bæsja og det var ren nytelse. Hadde en følelse av tilfredsstillelse lenge og følte meg så avslappet i kroppen. Det var så godt at jeg ble sittende leeenge. I ettertid så har jeg kommet til å lure på om dette var en slags orgasme. Har aldri hatt analsex så jeg vet ikke helt hvordan det føles bak i der. Anonymkode: a33cb...be6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #2 Skrevet 26. desember 2016 Er du mann eller dame? Hvis du er mann kan det være du fikk g-punktorgasme? Anonymkode: 16bcc...d1f
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #3 Skrevet 26. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er du mann eller dame? Hvis du er mann kan det være du fikk g-punktorgasme? Anonymkode: 16bcc...d1f Er mann ja Anonymkode: a33cb...be6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #4 Skrevet 27. desember 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Er mann ja Anonymkode: a33cb...be6 Sikkert pga prostata da Anonymkode: 16bcc...d1f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #5 Skrevet 27. desember 2016 Hva er det med KG og bæsj? Anonymkode: ffeb2...b5b 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #6 Skrevet 27. desember 2016 På Monday, December 26, 2016 den 1.52, AnonymBruker skrev: Er du mann eller dame? Hvis du er mann kan det være du fikk g-punktorgasme? Anonymkode: 16bcc...d1f Kan høres ut til at du fikk g-punkt orgasme eller var like ved å få orgasme. Du sprutet kanskje ikke? Var det med stønning å alt det der? Jeg har blitt tatt i rumpa mange ganger å vet hvor deilig det er. Jeg vet hvordan det føles å har selv noenganger opplevd å få skikkelig analorgasme med masse stønning å skjelvinger de gangene når jeg har holdt meg lenge å fått hard mage å må presse skikkelig på lenge. Anonymkode: a2b50...8d0
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #7 Skrevet 27. desember 2016 Det er vel derfor mannfolk bruker så lang tid på do når de skal gjøre nr. 2? Anonymkode: d9da1...36c
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #8 Skrevet 27. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel derfor mannfolk bruker så lang tid på do når de skal gjøre nr. 2? Anonymkode: d9da1...36c Ikke det for min del, men det har skjedd når jeg har presset mye å lenge. Noen ganger hjelper jeg meg utfor med dobbelt-orgasme. Ofte løsner det å får det ut. Anonymkode: a2b50...8d0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå