Gå til innhold

Jomfru som 21-åring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg regner deg ikke som gammel.... Men da er jo jeg også en 30 år gammel kar som ikke en gang har hatt sitt første kyss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det er rart i det hele tatt! jeg er selv 16 år og jomfru, og vil vente helt til jeg er klar og finner den rette personen. Det spiller ingen rolle om man er da 18 eller 28. 21 er fortsatt veldig ung! det viktigste er at du gjør det når du føler deg klar for det, og ikke føler deg presset til noe :)

det er maaange andre som er jomfru i 20-årene

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet
På Monday, December 26, 2016 den 7.08, AnonymBruker skrev:

Det er neppe noen god følelse å ha sex med noen som "rar til takke" med deg for å få tømt seg..

Anonymkode: 57a3a...5e7

Men er det ikke litt slik for begge to da, når man finner seg et ligg på byen eller alle former for ONS?

Hvorfor skal dama hele tiden føle seg brukt? Kan ikke hun bruke ham like mye for sin egen nytelse så stiller de likt? Kanskje han føler seg utnyttet og at hun bare trengte noe varmt og tykt i seg for en god orgasme? Begge bruker jo den andre for å få seg sex. Begge tjener på det. Jeg har iallefall ikke hørt om ONS som har blitt gjennomført med tanke om å få et forhold.

Hmmm...

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tipper vedkommende har vært klar i mange år allerede. Hvis det er en mann så er det lite man får gjort med det. 

Anonymkode: b8a9c...bc7

Hvorfor er det så selvsagt? Veldig mange debuterer for tidlig, nettopp fordi det fins slike tåpelige samfunnsnormer om hvilken alder det er akseptabelt å debutere innen. Kanskje TS føler på nettopp et slikt press, og ønsker å få bekreftelse på at der fins flere i samme alder som heller ikke er klar? Og det er det jo så absolutt. Og hvem gidder ha sex bare for å ha det? Nok en gang ser man at sexpresset i samfunnet skaper et sånn krav på seksualdebut hos unge gutter, at mange til og med tyr til prostituerte. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...