Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #1 Skrevet 1. desember 2004 Jeg bruker bare escentuals foundation. Brukte å bestille fra essentialdayspa, men det ser ikke ut som om de sender til Norge lenger? Dermstore.com sender heller ikke bare escentuals lenger !?! :evil: Hva skjer, og hvor kan jeg få tak i den nå? Klem
Shoegal Skrevet 1. desember 2004 #2 Skrevet 1. desember 2004 Jeg bestilte en foundationbørste i samme merke derfra for under en uke siden, og den kom i posten i går. Så jeg tror ikke det skal være noe problem å få sendt til Norge.
Scheherazade Skrevet 1. desember 2004 #3 Skrevet 1. desember 2004 Anbefaler www.beautybridge.com Billigere enn essentialdayspa pga lav dollar og i tillegg lav porto!
Miss-X Skrevet 1. desember 2004 #4 Skrevet 1. desember 2004 Anbefaler www.beautybridge.com Billigere enn essentialdayspa pga lav dollar og i tillegg lav porto! Skriver de ned verdien?
Scheherazade Skrevet 1. desember 2004 #5 Skrevet 1. desember 2004 Skrev ned verdien til 40$ for meg, men da måtte jeg jo fremdeles betale litt i moms... Men uansett så mye å spare i forhold til i Norge at jeg tar det jeg får! Men bestilte en sånn stor pakke med tre koster og fire pudderting + sminkeveske og MD-reiserens og den er så rimelig i forhold til prisen i utgangspunktet, så når jeg betalte cirka 550 alt i alt var jeg strålende fornøyd! 8)
LilleSol Skrevet 1. desember 2004 #6 Skrevet 1. desember 2004 Hehe, fant ut av det. Norway står ikke på N bare Så nå får jeg bestilt! Takk for raske svar dere! gjest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå