AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #1 Skrevet 25. desember 2016 Hva skal jeg gjøre for å få lydsymbolet på plass? (Uten denne kan jeg ikke slå lyden av og på). På forhånd takk for hjelpen Anonymkode: 9035c...b31
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #2 Skrevet 25. desember 2016 Windows 10? Hvis det er det så blir det slik: (jeg har engelsk windows, så mulig ordene ikke stemmer helt.) Høyreklikk på den baren nede, trykk på instillinger. Scroll litt nedover så står det "vis hvilken ikoner som skal vises" eller noe i den duren klikk deg inn der og huk av "volum" knappen. Anonymkode: d8fa1...12b 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #3 Skrevet 25. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Windows 10? Hvis det er det så blir det slik: (jeg har engelsk windows, så mulig ordene ikke stemmer helt.) Høyreklikk på den baren nede, trykk på instillinger. Scroll litt nedover så står det "vis hvilken ikoner som skal vises" eller noe i den duren klikk deg inn der og huk av "volum" knappen. Anonymkode: d8fa1...12b Tusen takk! Jeg har windows 7, og har ikke den funksjonen som du beskriver. Kanskje jeg må inn på *min datamaskin* for å endre det lydsymbolet tilbake slik som det var? Anonymkode: 9035c...b31
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #4 Skrevet 25. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk! Jeg har windows 7, og har ikke den funksjonen som du beskriver. Kanskje jeg må inn på *min datamaskin* for å endre det lydsymbolet tilbake slik som det var? Anonymkode: 9035c...b31 Windows 7: Start - control panel Trykk på den som heter "lyder og høytalere" eller noe slikt. Ikonet er et sånt lydsymbol. Der skal det være en liten boks du kan huke av for å få den på verktøylinjen. Tror dette skal gå om jeg husker riktig Anonymkode: d8fa1...12b 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #5 Skrevet 26. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Windows 7: Start - control panel Trykk på den som heter "lyder og høytalere" eller noe slikt. Ikonet er et sånt lydsymbol. Der skal det være en liten boks du kan huke av for å få den på verktøylinjen. Tror dette skal gå om jeg husker riktig Anonymkode: d8fa1...12b Tusen hjertelig takk! Anonymkode: 9035c...b31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå