Sniglå Skrevet 1. desember 2004 #1 Skrevet 1. desember 2004 Nå har jeg nettopp vært og handlet på Rimi sammen med samboeren min. Det som irriterer meg er at de aldri spør om vi skal ha pose før ETTER de har scannet alle varene!! Så står jeg der, ved enden av rullebåndet og føler meg skikkelig unyttig, når jeg kunne brukt tiden til å pakke varer i stedet! :evil: Jeg vet at jeg kan spørre om de gidder å sende ned en pose, men jeg er så møkka lei av det. Burde de ikke snart forstå at det blir mer effektiv kundebehandling dersom vi får posene i forkant, ikke etterkant!! Arrgh! Måtte bare få det ut!
Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2004 #3 Skrevet 1. desember 2004 Orker ikke irritere meg over sånne ting. Jeg spør etter poser - og så går jeg (eller mannen) for å fylle opp.
Arwen Skrevet 1. desember 2004 #4 Skrevet 1. desember 2004 Orker ikke irritere meg over sånne ting. Jeg spør etter poser - og så går jeg (eller mannen) for å fylle opp. Samme her. Den som går for å pakke sier i forbiparten hvor mange poser vi skal ha.
Sniglå Skrevet 1. desember 2004 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2004 Orker ikke irritere meg over sånne ting. Jeg spør etter poser - og så går jeg (eller mannen) for å fylle opp Pleier normalt ikke bli irritert selv heller, men når det er så mange som spør etter poser dag ut og dag inn, så burde de vel strengt tatt hive ned poser UTEN at vi spør! Kanskje jeg bare har en dårlig dag... :-?
Gjest miau Skrevet 1. desember 2004 #6 Skrevet 1. desember 2004 Eller kanskje det faktisk er en grunn til at de IKKE gjør det? Jeg gidder overhode ikke irritere mer over det, selv spør jeg om posene med en gang vi begynner å legge på varer,hvis jeg skal gå og putte varene i posene.
Maetzii Skrevet 1. desember 2004 #7 Skrevet 1. desember 2004 Pleier normalt ikke bli irritert selv heller, men når det er så mange som spør etter poser dag ut og dag inn, så burde de vel strengt tatt hive ned poser UTEN at vi spør! Kanskje jeg bare har en dårlig dag... :-? Gjett hvor mange kunder som blir sure dersom de får poser automatisk som de IKKE vil ha! Spesielt siden de ansatte på butikken ikke har LOV til å gi bort poser, men SKAL ta betalt for dem - og å betale for noe du ikke har bedt om er lite hyggelig (har jobbet på Rimi selv, så vet dette). Dersom folk bare går forbi uten å be om poser, så regner vi med at dere har med selv - så enkelt er det.
Sniglå Skrevet 1. desember 2004 Forfatter #8 Skrevet 1. desember 2004 Det er greit nok det, men når de SER at jeg står der og tripper, så burde de vel fatte at en pose hadde vært greit?
Orthia Skrevet 1. desember 2004 #9 Skrevet 1. desember 2004 Det er da ikke så vanskelig å be om poser?
Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2004 #10 Skrevet 1. desember 2004 Det er greit nok det' date=' men når de SER at jeg står der og tripper, så burde de vel fatte at en pose hadde vært greit?[/quote'] Kanskje de ikke ser det, men er travelt opptatt med å få slått alle varene inn i kassen.
Salamandra Skrevet 1. desember 2004 #11 Skrevet 1. desember 2004 Ærlig talt, livet er for kort til å hisse seg opp over en sånn bagatell asså.. Du er heldig hvis du ikke har verre ting å klage over.. Måtte bare si det..
Sniglå Skrevet 1. desember 2004 Forfatter #12 Skrevet 1. desember 2004 javeeeel...Nå skal jeg begynne å spørre etter poser, og slutte og klage
Salamandra Skrevet 1. desember 2004 #14 Skrevet 1. desember 2004 javeeeel...Nå skal jeg begynne å spørre etter poser' date=' og slutte og klage [/quote'] Gjør det, og så kan du heller hisse deg opp over noe som betyr noe.. all urettferdigheten i verden eller noe sånt..
Sniglå Skrevet 1. desember 2004 Forfatter #15 Skrevet 1. desember 2004 Du er heldig hvis du ikke har verre ting å klage over.. Jeg ER ganske heldig
Gjest Valhalla Skrevet 1. desember 2004 #16 Skrevet 1. desember 2004 Jepp saken er jo at du faktisk slipper å betale for posen når du ikke spør om det før etter du har betalt. Den i kassen vil da ikke be deg om å betale hvis du spør om det etterpå, gjerrigknark triks.
Tuddelidu Skrevet 1. desember 2004 #17 Skrevet 1. desember 2004 Jepp saken er jo at du faktisk slipper å betale for posen når du ikke spør om det før etter du har betalt. Den i kassen vil da ikke be deg om å betale hvis du spør om det etterpå' date=' gjerrigknark triks.[/quote'] Det var da fryktelig så gnien man skulle være da... Kommer du i "min" butikk, kan du banne pøå at jeg husker deg, og husker å spørre deg neste gang, ja... Slike folk liker jeg ikke! :evil:
Thea Skrevet 1. desember 2004 #18 Skrevet 1. desember 2004 Her jeg bor finnes det tøyposer å få kjøpt som man kan ta med seg på butikken når man skal handle. Da slipper man å spørre og betale for poser.Muligens litt tantete men det kommer du ikke til å bry deg om den dagen du er sytti og sitter og slikker sol på Bahamas for pengene du sparte på poser gjennom livet ditt. Dessuten har du sikkert et mye bedre hjertet å leve med også siden du da i de 70 årene slapp å irritere deg over en sånn bagatell som dette
Selma Skrevet 2. desember 2004 #19 Skrevet 2. desember 2004 Jada. Noen blir sure fordi de blir spurt om de skal ha poser, mens andre blir sure fordi de ikke blir spurt, eller fordi det går for lang tid... Det er ikke lett å tilfredsstille alle...
Suzy Skrevet 2. desember 2004 #20 Skrevet 2. desember 2004 Nå har jeg nettopp vært og handlet på Rimi sammen med samboeren min. Det som irriterer meg er at de aldri spør om vi skal ha pose før ETTER de har scannet alle varene!! Så står jeg der, ved enden av rullebåndet og føler meg skikkelig unyttig, når jeg kunne brukt tiden til å pakke varer i stedet! :evil: Jeg vet at jeg kan spørre om de gidder å sende ned en pose, men jeg er så møkka lei av det. Burde de ikke snart forstå at det blir mer effektiv kundebehandling dersom vi får posene i forkant, ikke etterkant!! Arrgh! Måtte bare få det ut! Eller skaff deg et handlenett i lerretsstoff som tåler en støyt og bruk det, så behøver du ikke si noe annet enn "neitakk" når de endelig spør Du sparer miljøet for plastavfall, deg sjøl for altfor mange plastposer på lager og deg sjøl for pengene det koster å kjøpe de jævla plastposene ... Coop selger hadlenett for 15 kr tror jeg - sparer fort inn det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå