Gå til innhold

Slår ALLTID feil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli veldig frustrert av datingkjøret. Av en eller annen grunn så slår det alltid feil. De eneste jentene som er interesserte i meg er de jentene som jeg ikke er interessert i. Og treffer jeg ei som jeg liker, så kan du ta deg f... på at det ikke er gjensidig.

Lurer på om det er andre som har det på samme måte, og evt. om noen har gode teorier på hva slags psykologi som ligger bak dette. Trenger å komme meg ut av dette mønsteret nå. 

Anonymkode: e6e90...4d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen mennesker har personligheter som tiltrekker seg andre personligheter som de selv ikke liker. Altså, noen mennesker tiltrekker seg for eks nerder, mens de selv ikke har nerdeinteresser og ikke liker nerder i det hele tatt. Det kan være fordi man har et utseende man assosierer med nerdete.

Vet ikke hvor mye man kan gjøre med det. Kanskje finne ut hvilke type jenter man faller for: nerdete, fisefine, sporty osv. Og så tenke gjennom hva disse jentene ville likt i en mann

Anonymkode: c4d69...016

Skrevet

Har AKKURAT samme problem med!!

Skrevet

Jeg har det også sånn. Datet ca 15 nå på 2 år, og de jeg ble interessert i ville enten ikke ses etter 1. date, eller avsluttet det ganske kjapt etter 3-4. dates. 

Jeg har prøvd å gi ulike folk en sjanse, men jeg får ingen spesielt gnist med de som typisk sett liker meg. Tror vi bare må ta tiden til hjelp.

Anonymkode: 10600...c4e

Skrevet

Hei! 

Kan det være at du er mer avslappet og bedre får vist frem den bra fyren du er til de du ikke er interessert i?

mens når du blir interessert så blir du ubevisst mer restriktiv og kanskje ikke sender de riktige signalene? 

Sånn tror nemlig jeg at jeg selv er. 

Er jeg på date med en hyggelig fyr, men jeg kjenner at dette ikke blir noe så kan du banne på at han vil møtes igjen. 

• Liker 2
Skrevet
55 minutter siden, A-nonym skrev:

Hei! 

Kan det være at du er mer avslappet og bedre får vist frem den bra fyren du er til de du ikke er interessert i?

mens når du blir interessert så blir du ubevisst mer restriktiv og kanskje ikke sender de riktige signalene? 

Er jeg på date med en hyggelig fyr, men jeg kjenner at dette ikke blir noe så kan du banne på at han vil møtes igjen. 

Dette kjenner i hvert jeg meg igjen i.

Skrevet
14 timer siden, A-nonym skrev:

Hei! 

Hahaha, dette er meg! Og spesielt det siste, det er så himla typisk! Når jeg synes fyren er veldig kjekk, kul, morsom, interessant osv blir jeg så sjukt selvbevisst og klarer virkelig ikke slappe av, vet ikke hva jeg skal si, blir nervøs, stum/teit. 

Så TS, føler med deg 😬😢😩😭 Aner ikke hvordan løse det. Følger med på tråden for tips 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...