Ruth_87 Skrevet 25. desember 2016 #1 Skrevet 25. desember 2016 (endret) Jeg fikk ett skikkelig frustrasjon over ei venninnes oppførsel og i full frustrasjon publiserte jeg noe metaforisk på min Fb status.. Jeg angret etter ca 20 min og slettet det. Jeg bare lurer på, hvor sannsynlig er det at min venninne har sett statusen? Hun var Pålogget da jeg publiserte det... Men hun har ca 1000 venner... Kanskje hun var på messenger eller får hun automatisk med om at jeg har publisert noe. Tror ikke hun følger meg Endret 25. desember 2016 av Ruth_87
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #2 Skrevet 25. desember 2016 Ettersom dere er venner (og ikke bare bekjente) vil jo selvsagt dine innlegg komme opp i hennes nyhetsoppdatering. Dersom hun har sjekket nyhetsoppdateringen i løpet av den tiden du hadde det tilgjengelig har hun nok sett det. Dersom du angrer kan du jo bare si det til henne at du postet noe litt vel forhastet, og at du ser nå at du ikke skulle ha gjort det. Det å spekulere i om hun har sett det eller ikke fører jo ikke frem. Anonymkode: 9827c...fd1
Ruth_87 Skrevet 25. desember 2016 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2016 Er det forskjell på venner og bekjente på Fb? Ser ikke alle mine Fb venner altså de som er på vennelisten min med det samme hva jeg publiserer?
penny_ Skrevet 27. desember 2016 #4 Skrevet 27. desember 2016 (endret) Tror brukeren over tenker på venneliste-funksjonen. Der kan du legge vennene dine til i forskjellige lister. En av dem heter "bekjente". Hvis du ikke har lagt henne til i denne listen og du ikke hadde noen begrensning på hvem som kunne se statusen, så har den nok dukket opp i feeden hennes, men nå er det jo ikke alle som sitter å oppdaterer feeden hvert 20 sekund, så jeg tror sjansen er liten. Det kan hende at hun bare var inne på messenger eller at hun var langt nede på feeden sin slik at hun ikke fikk med seg noen nye oppdateringer. Endret 27. desember 2016 av penny_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå