AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #1 Skrevet 25. desember 2016 Har skrevet med en mann på tinder.. han bor et stykke unna meg og vil møtes i januar. Da må han ta fly. Har også sagt han må belage seg på hotell. Jeg trekker ikke fremmede menn i hus😊 Han vil snakke i tlf før vi skal treffes, er det "vanlig"?😜 Føler dette møtet er så forpliktende.. tenker allerede på avstandsforhold og ikke minst på sikt det faktum at vi begge har barn (og jeg er ikke flyttbar). Kanskje er jeg ikke klar for dette, men tenk om han er helt fantastisk da? Anonymkode: d5ce7...1e3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #2 Skrevet 25. desember 2016 Om han må reise med fly og betale hotell synes jeg en telefonsamtale, og til og med en videosamtale er helt innafor Anonymkode: 7a0c9...280 3
Sheherasade Skrevet 25. desember 2016 #3 Skrevet 25. desember 2016 (endret) Hoi hoi. En ting om gangen, nå. Først av alt: Vent med å tenke på en fremtid med ham til dere faktisk har møttes, datet noen ganger og du har fått et ordentlig inntrykk av ham ansikt til ansikt. Å starte vidløftige fremtidshåp nå før dere til og med har snakket på telefonen, er å be om å bli skuffet senere. Ja, det er helt vanlig å snakke sammen på telefonen før man møtes vanlig. Hvis han faktisk må kjøpe flybillett og betale for hotell, så er det rett og rimelig at dere først snakker på telefonen, til og med på skype så dere kan snakke og se hverandre. Noe annet er urimelig fra din side. Om dere liker hverandre når dere har blitt bedre kjent, og kjemien stemmer, osv. osv.... da kan du begynne å tenke på hvordan praktisk sett få til et forhold. Før dere har kommet på det stadiet er det nok greit å ha is i magen. Lykke til! (Endring: Ser nå etter publikasjon at AB over også nevnte det samme poenget om videosamtale.) Endret 25. desember 2016 av Sheherasade 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå