AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #1 Del Skrevet 25. desember 2016 Er det noen du mener kunne hatt godt av litt motgang? Anonymkode: 60b30...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #2 Del Skrevet 25. desember 2016 Ja. Anonymkode: 5002d...56c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Wrayburn Skrevet 25. desember 2016 #3 Del Skrevet 25. desember 2016 Ja min far Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #4 Del Skrevet 25. desember 2016 Ja. Noen som har lagd helvete for meg. Og ei jeg kjenner/kjente som er den mest perfekte jeg kan tenke meg. Unner henne ikke noe vondt sånn sett, men litt motgang kunne kanskje gjort hennes perfekte liv til en mer ydmyk og menneskelig person på noen plan. Anonymkode: a7eed...ea1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #5 Del Skrevet 25. desember 2016 Jeg vet om en kjerring som ikke er så snill på jobben. Hun kunne gjerne fått en tydelig tilbakemelding ja.. Anonymkode: 874aa...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 25. desember 2016 #6 Del Skrevet 25. desember 2016 Ja selvsagt finnes det noen av dem... tenker det er rart hvis du av hele ditt hjerte kan si du unner absolutt alle alt godt i verden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #7 Del Skrevet 25. desember 2016 Livet er alt for kort til å kaste bort tid på å unne noen motgang og fall. Om du bruker tid og tanker på dem så har jo handlingene deres fremdeles makt over deg. Anonymkode: 80f4d...f63 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #8 Del Skrevet 25. desember 2016 Ingen som jeg kommer på som jeg kjenner eller har møtt. Noen av de man ser på nyheter og slikt kan gått gå på en smell for min del. Anonymkode: f76d1...853 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #9 Del Skrevet 25. desember 2016 Ja, veldig mange. Huker av en person for hver dag jeg er på kg sånn ca Anonymkode: cb3ea...670 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #10 Del Skrevet 25. desember 2016 Ja, dessverre. Skulle ønske jeg ikke var så smålig, 'en jeg greier ikke å slutte. Gjelder heldigvis bare ett menneske. Anonymkode: 43fff...dc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taffelost Skrevet 25. desember 2016 #11 Del Skrevet 25. desember 2016 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #12 Del Skrevet 25. desember 2016 Ja. Anonymkode: ea787...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #13 Del Skrevet 25. desember 2016 Min eks. Hans behandling av ungene sine er under pari. Anonymkode: 06b85...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #14 Del Skrevet 26. desember 2016 Ja, det er ikke alle jeg hadde gledet meg over at det skjedde noe fint med. Men ønsker dem samtidig ikke noe vondt. Anonymkode: 2f292...d6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #15 Del Skrevet 26. desember 2016 Jepp, min far. Pedo, alkoholiker og konemisshandler. Driter faktisk i hva som måtte skje med han. Han har i mine øyne kun donert sæd og er ikke annet en en biologisk far. Anonymkode: f4082...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persephone Skrevet 26. desember 2016 #16 Del Skrevet 26. desember 2016 En kar jeg gikk på vgs med, og selvfølgelig klarte å rote med på universitetet. Han behandler alle rundt seg som dritt hvis han ikke ser at han kan tjene noe på å behandle dem bra, og knapt nok da. Jeg har sett etterpå hvordan han kan være ekstremt sjarmerende mot jenter for så å droppe dem. Han behandler dem, og meg, som om vi er like mye verdt som tyggisen under skoen hans. Han trokker på oss og får oss til å føle oss som dritt når han føler seg ferdig. Han skryter også seg selv opp i skyene, og må alltid vise hvor flink han er ved å få dem rundt seg til å føle seg mindre. Han er en skikkelig drittsekk rett og slett. Visstnok har han hatt det tøft da, og ble mobbet mye på barneskolen. Ikke at det er noen unnskyldning for å oppføre seg slik han gjør. Han unner jeg virkelig ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 26. desember 2016 #17 Del Skrevet 26. desember 2016 Det er flere jeg ønsker skal få litt motgang, men det er ingen "jeg ikke unner en dritt". Men så er jeg et overempatisk menneske, da Jeg føler for alle, selv de slemmeste av de slemmeste! En litt slitsom egenskap, må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 26. desember 2016 #18 Del Skrevet 26. desember 2016 Er ganske sikker på at min søster tenker noe slikt om meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå