Gå til innhold

FruN og FamilieN

FruN

Anbefalte innlegg

Vi har også gitt smertestillende (sånn flytende "ibux" med appelsinsmak) når tennene har vært på sitt aller verste. Hun fikk fire jeksler samtidig, da var det ikke lett å være S en periode. :( Hadde egentlig ikke tenkt på smertestillende vi heller, men den ene natta ble vi ganske desperate og prøvde. Ti minutter senere sovna hun og sov til morgenen etter. Så etter det har vi vært litt mindre restriktive akkurat når det gjelder tannsmerter! :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dra frem denne da :nigo: 

Tippeliste!

:babygutt:

Hoppe

tr.heimspia83

:babyjente: 

Mumsy

SPOCA

Severus

Aldrisur

Nautika

Endret av FruN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått sett babyen i magen, og der gjemte det seg en gutt! Jeg er ikke fullt så langt på vei som vi trodde, men det er en blanding av greit og litt kjedelig. Mest greit :) Jm målte gutten til å være 15+4, så termin havner i slutten av august og ikke i begynnelsen. Ellers var alt som det skulle :jepp: Fikk ny ul-time om tre uker, så da får vi se han igjen :rodmer: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutt! :strix:

Hallo, nå har vi jo termin nesten samtidig jo! :lur: Jeg hadde dødd litt av å bli satt tilbake såpass mye, så glad du syns det er mest greit. :jepp:

Men fikk du ikke henvisning til tidlig UL siden det kom som en overraskelse? :klo: Eller var du så sikker på hvor langt du var kommet pga siste mens, at det ikke var nødvendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for gutt :yvonne:

Husker godt at jeg ble satt tilbake 1 uke når jeg gikk med minien og jeg syntes at det var kjedelig :P

Min kom på min egen regning fra EL, og ikke på terminen som legen mente. Kom da en uke før lengens termin og på menstermin :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen :yvonne:

Tror ingen tenkte på tidlig ul, men jeg burde nok hatt det. Rett og slett fordi jeg ikke rakk å få regelmessig mens før jeg var gravid igjen :P Så jeg var sikker på siste mens, men regelmessigheten var ikke på plass :Nikke: 

Det går greit å bli flyttet tilbake, selv om jeg selvfølgelig skulle ønske jeg slapp. Sikkert fordi jeg er i såpass god form. At jeg kan være mye sliten går mer på hodet enn kroppen :)

Lillemor kom jo 13 dager over termin, og "alle andre" var utålmodige på mine vegne, men jeg storkosa meg som gravid, så jeg fantes ikke lei :ler: Gledet meg jo til ho skulle komme, men det fikk jeg jo uansett etterhvert :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, her var vi forberedt på en lengre navndiskusjon, så blir vi enige nesten med en gang :ler: Jeg leste opp noen navn fra nettet, kom ned til noen få alternativer, han likte et, jeg følte meg mer komfortabel med et annet, så sa gubben at det var greit. Ferdig :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.3.2017 den 20.51, Severus skrev:

Dimitri 

Det er nok ikke det :ler: Men det er et ganske vanlig russisk navn, er det ikke? 

----

Sliiiten! Kanskje mest i hodet, men det tar nok energi, det.. Kjenner det er litt mye på kort tid denne uka, så håper på sånn dugelig avslappende søndag :Nikke: Vi dro til svigermor på onsdag for å korte ned veien til sykehuset for lillemor (litt oss og da), jeg hadde time hos optikeren i samme by på ettermiddagen, så ble det en rolig kveld. På torsdag var det ul, IKEA, et par andre småærend på vei tilbake til svigermor, middag, så stakk HerrN og svigermor avgårde etter ski, så hjem rundt leggetid. Var hjemme ca 21.30. 

I dag prøver jeg å rydde huset. Det går så som så :P Har gått gjennom klær etter frøkna som er for smått, og sortert ut det som skal tas vare på til minsten, for lillemor og for å gi videre. Brettet to fulle tørkestativ med klær, ryddet på plass det vi kjøpte på Ikea, vasket en maskin til med klær, handlet og støvsugd litt. 

Imorra er det besøk, så skal jeg på konsert :jepp: 

Som sagt, jeg håper jeg får slappe av på søndag :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, FruN skrev:

Det er nok ikke det :ler: Men det er et ganske vanlig russisk navn, er det ikke? 

Det er det akkurat som Anatoly og Vladimir

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig deilig med litt barn- og mannefri i går kveld! Men ho frøkna kunne godt venta litt lengre med å vekke meg, altså :Gjesp: Men, men. Jeg får heller se om jeg får lagt meg nedpå litt når ho skal sove etterpå :) 

Gikk dessverre glipp av noe nytt ho gjorde i går, ho tok sine første skritt uten støtte! Begynner å bli så stor, atte :rodmer: 

Fikk meg ny t-skjorte etter konserten i går da! En kombinasjon av artist- og lokalmotiv :nigo: IMG_4583.thumb.JPG.b52edda50a102ca7084a90989c7044f4.JPG

(det er bilde av skiltet ved bensinpumpene her oppe, og tittel på en sang av han konserten var med. Dere som er flinke (og gidder..) klarer sikkert å finne ut hvem artisten er ;) Og ikke noe Facebook-juks!)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes fint ut med litt tid uten mann, og barn. Det trengs i blant :) Første skritt:rodmer: Så herlig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn! Da er tickeren oppdatert, og viser riktig på hvor langt jeg er på vei :jepp: Så (igjen :fnise: ) 16 uker! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, FruN skrev:

Veldig deilig med litt barn- og mannefri i går kveld! Men ho frøkna kunne godt venta litt lengre med å vekke meg, altså :Gjesp: Men, men. Jeg får heller se om jeg får lagt meg nedpå litt når ho skal sove etterpå :) 

Gikk dessverre glipp av noe nytt ho gjorde i går, ho tok sine første skritt uten støtte! Begynner å bli så stor, atte :rodmer: 

Fikk meg ny t-skjorte etter konserten i går da! En kombinasjon av artist- og lokalmotiv :nigo: IMG_4583.thumb.JPG.b52edda50a102ca7084a90989c7044f4.JPG

(det er bilde av skiltet ved bensinpumpene her oppe, og tittel på en sang av han konserten var med. Dere som er flinke (og gidder..) klarer sikkert å finne ut hvem artisten er ;) Og ikke noe Facebook-juks!)

Åh gurimalla så herlig "langt utpå landet"-motiv! :hoppendeglad:

Og tenk at vesla begynner å gå oppreist som andre mennesker, :rodmer: og bli STORE-søster til en liten bror. Det er stort det.

Et realt, lokalt guttenavn er vel ikke vanskelig å finne der du bor tenker jeg. :rolleyes: Så jeg tipper det blir noe sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...